Bu Salon Gelecekten Geliyor: Kadir Alkan

Kategori

Kadir Alkan markası, mevcut 20 anlaşmalı salon zinciriyle Cumhuriyetin 100. yılında 100 salon hedefiyle yoluna devam ediyor.

Tüm salonları tek elden anlaşmalı olduğu LG Partners Mimarlık şirketi tarafından tasarlanan ve Ankara Çukurambar’daki yeni salonunda gelecekten ilham alıp “Bu salon gelecekten geliyor”mottosuyla yola çıkan marka, dünyada kuaför salonlarının tekdüze tasarımlarına inat daha kişiselleştirilmiş, her alanı kendine özel tasarımlara sahip alanlar planlamış.

Kadir Alkan’dan yeni salon vizyonuyla ilgili bilgi aldık: “Bildiğiniz üzere pandemi ile beraber artık misafirlerimiz daha güvenli, kendilerine özel V.I.P bölümleri tercih etmeye başladı. Biz her salonumuza muhakkak bir V.I.P bölüm ekliyorduk. Ama bahsettiğim durumdan dolayı V.I.P talebi arttığı için mottomuza bir yenisini daha ekleyip ‘Bu salonda herkes V.I.P’ mottosuyla misafirlerimize kendilerini özel hissettirmeye karar verdik.”

Kadir Alkan

V.I.P Alanları

400 metrekare alana kurulu salonun girişindeki bahçe bölümü, üstü tamamen açılan ve gökyüzünü seyrederek saç kestirebileceğiniz dört istasyonu ve özel yıkama setleri olan bar ve bekleme yeriyle müşterilerini karşılıyor. Salonun ana giriş kapısının sol tarafında dünya markası firmaların en iyi ürünlerinin bulunduğu Cosmoshop yer alıyor. Ardından, sizi “Kapsül V.I.P” tasarımı karşılıyor. Burada birçok işadamı misafirin yeri geldiğinde mini toplantı yapabilecekleri “Bussiness V.I.P “ salonu da bulunuyor.

K. Alkan

Salonda tüm eğitimlerini tamamlayan 25 personel, aynı anda 15 misafire patentli Anatomik Saç Kesimi deneyimi yaşatıyor.

Kadir Alkan; “Bu salonla birlikte 2022 planlarımızda ulaşılabilir lüksü 81 ilimizle beraber dünyaya taşıyıp New York, Dubai, Katar, Bakü, Amsterdam, Paris, Dusseldorf franchise salonlarımız için görüşmelerimizi devam ettiriyoruz,” dedi.

Kadir Alkan’dan yeni salon vizyonuyla ilgili bilgi aldık: “Bildiğiniz üzere pandemi ile beraber artık misafirlerimiz daha güvenli, kendilerine özel V.I.P bölümleri tercih etmeye başladı. Biz her salonumuza muhakkak bir V.I.P bölüm ekliyorduk. Ama bahsettiğim durumdan dolayı V.I.P talebi arttığı için mottomuza bir yenisini daha ekleyip ‘Bu salonda herkes V.I.P’ mottosuyla misafirlerimize kendilerini özel hissettirmeye karar verdik.”

Önerilenler

Benzer İçerikler