Aveda Marka Müdürü Nazlı Altıpat
HAIRiST Online Ayın Kuaförü Yarışması için ne diyor?
HAIRiST ONLINE Ayın Kuaförü yarışmasının dijital bir platform üzerinden düzenleniyor olmasının günümüze uyduğunu düşünüyorum. Özellikle yeni jenerasyonun yaşam tarzları ile örtüşen bir yarışma olduğu için katılım gelecek aylarda daha da artacaktır. Ayrıca sektörü dinamik tutması açısından çok güzel bir yarışma. Kuaförlerin çalışmalarının, sektörün takip ettiği dijital platform HAIRiST ONLINE’da yayınlanıyor ve beğeniliyor olması manevi tatmin yaratacaktır. İsteyen her kuaförün yarışmaya katılma şansı var. Bu yüzden çok demokratik bir yarışma olduğunu düşünüyorum. Bu yarışmanın bağımsız bir şekilde düzenleniyor olması da çok değerli. Herkes aynı şartlarda yarışıyor.
Yarışma sonuçlarını çok adil bir şekilde içimize sinerek değerlendirip, fikir birliğine varmaya çalıştık. Sektörün önde gelen kuaförlerinin yer aldığı jürinin bir parçası olmak çok keyif vericiydi. Bir kadın, tüketici ve sektörden biri olarak kuaförlerin gözünden saç tasarımlarının nasıl değerlendirildiğini gördüm. Aynı zamanda kuaför salonlarında yapılan saçların da tarzını görme şansına sahip oldum. Bu anlamda benim için anlamlı bir deneyimdi. Ben bu tip yarışmaların kuaförlerin medeni cesaretlerini artırmaları anlamında çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Her ay gelen fotoğraflar ile büyük bir arşiv oluşuyor. Yarışmada dört farklı kategori olması da katılımcıların hangi alanda daha iddialıysa, o alana yönelme ve kendini gösterme şansı bulmalarına imkan sağlıyor.