Hush ile parlak geleceğe 

Sistem Kozmetik 2019’a bayi ağı ve satış ekipleriyle gerçekleştirdiği stratejik toplantı ile başladı.

Hush, Insight, Elgon ve Brazilian Blowout markalarını bünyesinde barındıran Sistem Kozmetik büyüyen ürün proföyünün yanısıra bayi, satış ve artistik-ekipleri ile birlikte 2019’a stratejik toplantı ile başladı.

Toplam 45 kişilik büyüyen bir yapıyla kuaför salonlarına hizmet veren seçkin ürünler sunan Sistem Kozmetik bir taraftan geçmiş yılın değerlendirmesini yaparken diğer taraftan da gelecek planlarını paylaştı.

Hush ile parlak geleceğe 
Hush ile parlak geleceğe

Yazar ve Danışman Devrim Ersöz’ün de konuşmacı olarak katıldığı ve bugünün müşterisini analiz eden, duygunun önemine değinen bir sunum gerçekleştridiği toplantıda özellikle Hush Tangle Free ve Hush Trublonde açıcısının ulaştığı seviye, gördüğü taleplerin değerlendirmesi yapıldı. Aynı zamanda 2019 yılında sunulacak Hush markalı yeni ürünlerin lansmanının yapıldığı toplantı kalitesi, tercih edilirliği ve gösterilen ilgiyle hem ülkemiz kuaförlüğü için gelecek vaat eden hem de yurtdışından talep gören Hush markasının parlak geleceğinin paylaşıldığı bir birliktelik oldu.

Uluslararası standartlarda bir kalite ve ambalajla büyük bir çıkış yapan Hush Tangle Free ile Hush Trublonde açıcının ardından Hush, boya ve bakım ürünleri ile de ürün portföyünü genişletiyor ve yoğun talepleri karşılamaya çalışıyor.

‘2018 kolay bir yıl olmamasına rağmen Sistem Kozmetik için çok güzel bir yıl oldu. Krizden faydalanmasını başardık diyebilirim. Yeni markamız Hush’ın doğumu bu ortamda geçekleşti ve tüm satış ağımızda büyük ilgi ve talep gördü. 2019’da bu markamızı daha da büyütmeyi hedefliyoruz. Açıcı ve salon bakımımızın ardından boyamız geliyor; yılın ikinci yarısında bakım ürünlerimizle beraber Hush markamızın ürün yelpazesini tamamlamış olacağız. 2020 yılında ise ihracatı hedefliyoruz. Bu nedenle bizim için 2019’u Hush yılı olarak tanımlıyoruz ki bunu tüm satış ağımızla bu toplantıda paylaştık ve onlarda da aynı heyecanı görme fırsatı bulduk. Bize ve ürünlerimize güven duymaları önemliydi ki bu toplantımız bunu da perçinleme fırsatı sundu.

Başlangıç noktasıyla bugüne ve geleceğe baktığımızda bizim için en önemli nokta geldiğimiz yeri unutmamamız. Çünkü geldiğiniz yeri unutmazsanız ve nerden geldiğinizi biliyorsanız gideceğiniz yerin sınırı yoktur. Biz hiçbir zaman geldiğimiz yeri unutmuyoruz. Nasıl başladık, hangi zorluklardan geçtik ve onları nasıl aştık; unutmamaya çalışıyoruz. Rehavete kapılmadan, ayaklarımız yere basarak ilerliyoruz. 3-4 kişilik bir ekipten 50’ye yakın bir ekibe dönüşmek tabii ki geleceğe yönelik olarak bizi inanılmaz heyecanlandırıyor ve güven veriyor. Hayallerin gerçeğe dönüştüğünü görmek hedefleri de büyütmenizi sağlıyor. Bu da bizi Hush markamızla bir dünya markası olmak hedefine yönlendiriyor. Buna engel olan tek şey bizim için zaman.’ sözleriyle hem hedeflerini hem de heyecanını paylaşan Sistem Kozmetik CEO’su Sinan Aydın’ın gözlerinde bu topraklarda doğan Hush markasının geleceğini görme imkanı bulduk.

‘İlk defa bayiler ve satış ekipleriyle bir bütün olarak bir araya geldik. Eğitim sistemlerimizi ve ekiplerimize yeni katılan arkadaşlarımızı da tanıştırdığımız, ekiplerimize eğitimler veren Devrim Ersöz’ün de katıldığı bu toplantı bizim için bir ilk oldu.

Dünle bugünü karşılaştırdığımızda arada büyük fark var. Bugün önümüzü daha net ve daha parlak görebiliyoruz. Sistem Kozmetik olarak insanların mutlu olarak çalıştığı, kuaförlere fayda sağlayan bir şirket hedefiyle Hush markasını dünya markası yapmayı planlıyoruz. Bu amaçla öncelikle Türkiye’de 2019 yılında toplam 100 eğitim planımız var. Hem kendi eğitim ekiplerimiz hem de Devrim Bey’in de desteğiyle kişisel gelişim ve yöneticilik ile artistik-teknik eğitimler olarak planladık. İstanbul’da 25, bayilik bölgelerimizin her birinde yılda 5 eğitim olmak üzere 100’ün üzerinde bir eğitim hedefi söz konusu. Ayrıca Antalya ve Kıbrıs’ta kuaför dostlarımızla bir araya geleceğimiz seyahatimiz var ki içinde şovlardan kişisel gelişime uzanan çok değerli içerikler söz konusu.’ ifadeleriyle Sistem Kozmetik Kurucu Ortağı Sinan Kara düşüncelerini bizimle paylaştı.

Hush Tangle Free ve Hush Trublonde açıcısıyla büyük çıkış yapan Sistem Kozmetik bayi ağından görüşleri Estetica Dergisi Kış Sayısında bulabilirsiniz.


Abone olmak için hemen formu doldurun, arayalım…