fbpx

Haber Dosyası: Pandemi, Kuaförlük & Markalar 3 – Güçlüler Kozmetik

“Pandemi, Kuaförlük & Markalar” başlıklı haber dosyamızın üçüncü konuğu Güçlüler Kozmetik CEO’su Berker Ertekin.

Hairist: 2020, pandemi, salonların kapatılması ve etkileri hakkında düşüncelerinizi, büyüme-küçülme bilgileri ve bu dönemde sektör özelinde sağladığınız katkıları paylaşabilir misiniz?

Berker Ertekin: 2020 maalesef pandemi dolayısıyla kayıp bir yıl oldu. Böyle bir süreçte başarısızlıklara odaklanmak yerine, “Bu dönemi en az hasarla nasıl atlatabiliriz?” diye bakmamız lazım. Gerekli hijyen kurallarına uyulduğu zaman kuaför salonlarının kapanmasına gerek olduğunu düşünmüyorum. Yüzbinlerce ailenin ekmek yediği bir sektörüz, birbirimize bu zor donemde her zamankinden daha çok destek olmamız, daha fazla kenetlenmemiz gerekiyor. Bu yaklaşımdan yola çıkarak biz de bu sure zarfına denk gelen ödemeleri erteleyip ekstra ödeme koşulları sunarak finansal olarak sektörümüze yardımcı olmaya çalıştık. Pandemide almaları gereken önlemler konusunda kuaför ortaklarımızla birlikte hareket etmeye gayret ettik.

Hairist: Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Berker Ertekin: 2021’in daha iyi bir yıl olacağını düşünüyoruz çünkü pandemiyle yaşamayı öğrenip adapte oluyoruz. Havaların ısınmasıyla birlikte düzelmenin ivmesinin artacağını düşünüyorum. İlkbahar’la birlikte gecen senenin kayıplarını tolere edeceğimizden şüphem yok.  Bu sebepten ötürü yıllık planlarımızı daha önceki yıllarda olduğu gibi yaptık.

Hairist: Kuaför salonu sahiplerine, çalışanlarına önerileriniz nedir?

Berker Ertekin: Her zaman olması gerektiği gibi, bizim düşüncemiz yarına ya da kötü günlere hazırlık yapmaktır, çünkü zor bir coğrafyada yaşıyoruz ve gelecek hakkında tahmin yapmak neredeyse imkansız. Bunu çok yönlü düşünebiliriz, o yüzden en büyük yatırımı kendimiz yapmalıyız. Daha hijyenik, kurallara daha uygun ve vizyoner çalışmayı öğrenmemiz gerek. Tüketiciler daha seçici olmaya başlayacaklar, başarılı olabilmek için bu konuda fark yaratmamız lazım. Pandemide aldığımız önlemlerin bir kısmının kalıcı olacağını unutmayıp stratejilerimizi bu yönde güncellemeliyiz.

Hairist: Globalde ve yerelde 2021 planlarınız, şirket yapılanmanız, eğitim-etkinlik takviminiz, ürün lansmanlarınız hakkında neler paylaşmak istersiniz?

Berker Ertekin: 2021 yılına yönelik planlamalarımız daha önceki yıllarda olduğu gibi. Seyahat ve eğitim programlarımızı daha da arttırarak devam ettireceğiz. Artık online eğitimleri biraz daha fazla kullanmak zorundayız. Sosyal mesafelere dikkat eden eğitim planlamalarımız bulunuyor. Özellikle yılın ikinci yarısıyla birlikte yeni ürünlerimizi sektörümüzün beğenisine sunmayı planlıyoruz.

Önerilenler

Benzer İçerikler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz