Dünyanın Metaevren’deki (Metaverse) İlk Kuaför Salonu

Kadir Alkan, 21. kuaför salonunu metaevrende (metaverse) açıyor. Dünyanın metaverse’de açılan ilk kuaför markası olarak bir ilke imza atan salon, projeyi Schwarzkopf Professional desteği ve Arman Acar danışmanlığıyla hayata geçiriyor.

Kadir Alkan, “Metaverse dünyası Decentraland’de sanal dükkanı açmak üzere olan dünyadaki ilk kuaför salonuyuz. Bu evreni, geleceği ve metriklerini anlıyor ve bir yandan da öğrenmeye devam ediyoruz. O yüzden, bu yaptığımız meta evren atılımı aslında yapmayı planladığımız ya da yapmamız gereken gelecek planlarımızın belki de sadece yüzde 1’ini oluşturuyor” dedi.

Sanal Saç Kesimiyle ilgili Teknoloji de geliştirmeyi hedefliyor

Halihazırda NFT serisi ve çeşitli oyunlar ile işbirliklerinin de gündemlerinde olduğunu belirten Alkan, “Bizim gelecek planlarımızda bunlar sadece birer basamak. Nihai hedefimizde, şu anda cerrahi müdahaleler için test edilen uzaktan kontrol edilebilir robotik cihazlarla, benim geliştirdiğim anatomik saç kesimi yapmak var. AR ve VR ile kuaför dünyasında öncü olarak teknolojiler geliştirmek istiyoruz. Alanımda birçok ilki gerçekleştirirken bir yandan da kendi alanımla ilgili teknoloji gelişiminde de sorumluluğum olduğunu düşünüyorum. Bugün ben, yarın başka bir kuaför arkadaşım, birbirimizi geliştirerek geleceği inşa edeceğiz” diyerek, hedefleriyle ilgili ayrıntıları şöyle  paylaştı:

“Hedefimiz ilk etapta, metaverse dükkanımız üzerinde kendi geliştirdiğimiz saç stillerini sunmak ve hatta randevu talebi almak. Her ay düzenli yaptığımız workshop’larımızın bu dünyaya uygun versiyonunu, kendi sanal mağazamızda herkese açık yapmak. Böylelikle dünyanın her yerinden bizlerle iletişim sağlamaya çalışan meslektaşlarımızın da gelişimine yardımcı olmak, öncelikli hedeflerimiz arasında.”

Metaverse nereye gidiyor?

Meta veri deposunda müşterilerle bağlantı kurmak hala ilk aşamalarında. Güzellik, kozmetikteki doğal deneyim ve yarattığı duygu itibarıyla sanal deneyimlere çok uygun bir sektör.

Meta evrende iz bırakmak isteyen güzellik markalarının, pazarlamalarında özel, beklentilere göre esnek bir yaklaşım benimsemeye istekli olmaları gerekiyor.

Metaverse güzellik tüketicileri tarafından benimsenmeye başlandı, ancak bu benimseyişin kapsamı şu anda bir AR (Arttırılmış Gerçeklik) filtresi kullanmakla sınırlı olabilir. Spektrumun diğer ucu isebir güzellik markasından NFT (Değişmesi Mümkün Olmayan Para) almaya kadar gidiyor.

Sanal dünyada güzellik alışverişi yapan kişilere özgün bir şekilde ulaşmak ve onlara gerçek değeri sunmak bir sonraki adımı oluşturuyor.

Önerilenler

Benzer İçerikler