Estetica Dergisi’nden Özetler: Tüm Yönleri ile İşletmecilik

Kategori

Estetica Dergisi'nden Özetler: Tüm Yönleri ile İşletmecilik

L’Oréal Professionnel’ın Yönetim Danışmanlığı Müdürü Nergiz Tayalı, Yönetim Danışmanı Filiz Altıok Gülnar,  Yönetim Danışmanı Emre Kaya ve Yönetim Danışmanı Ömer Kitka eğitimlerde, sektöre ve işletmeciliğe dair eşsiz bilgi paylaşımlarında bulundu. Ayrıca L’Oréal Business School dahilinde sektörün en saygın ve sevilen isimlerinden Hakan Köse katılımcılarla hayata ve mesleğe dair tecrübelerini kişisel ve mesleki gelişime katkı sağlayacak paralelde paylaştı. Eğitimin içeriğinden özetleri sizlerle paylaşıyoruz:

Etkinliğin birinci bölümü doğru salon işletmeciliği üzerine derinlikli bilgilerden oluşuyor. Genel başlıklar altında değerlendirirsek:

‘‘Güzellik işletmesinde yönetici olan işletmecilerin sahip olması gereken donanımlar ve özellikler’’ ‘‘Kuaför salonunun kârlılığını belirleme; servis satarak kârlılığı arttırma yolları, ekip verimliliğini değerlendirme ve performans değerlendirme tablosunu hayata geçirme’’ ‘‘Ciroyu arttırmak için bir başlangıç noktası ve hedef belirleme, ekibe deneyim ve donanımına göre hedef ve görev dağılımı yapma, sonrasında durum analizi’’ ‘‘Sosyal medya ve çeşitli mecralarda doğru reklam verme ve mecralarda reklam planlaması, cironun bütçesinden reklamlara ve eğitime pay ayırma’’

Bu başlıklar üzerine genişletilen içerikler, gerek gruplar halinde gerekse kişiler üzerinden soru cevap ve çeşitli çalışmalar ile pekiştirildi.

L’Oréal Business School eğitiminin ardından eğitime katılan bir kuaför; işletmesinin önceliklerini tespit etme, performans değerlendirme tablosuna göre salonunun sonuçlarını ve hedeflerini değerlendirme, gelir-gider analizi yapabilme, potansiyel belirleme, bir gelişim planı oluşturma gibi sistemli ve programlı çalışma şekillerine adapte olabilecek seviyede eğitim almış oluyor.

Eğitimin ikinci bölümünde ise sektörün saygın ve sevilen isimlerinden Hakan Köse; hayata dair, insana dair çok özel tecrübelerini katılımcılara aktardı. Kuaförün başta insan olarak kendisine saygı duyması gerektiğini ve kendisini sevmesi gerektiğini vurgulayan Köse, özellikle bir kuaförün kendisini çok iyi tanıması gerektiğini ve kendi özünü anladıktan sonra ancak ekibini ve müşterilerini anlayabileceğini açıkladı.

Nefes alma tekniklerinden, meditasyona çeşitli yollar ile başarma azmini tetikleyecek ve insanın kendisini sevmesi ile başlayacak olan başarı yolculuğunun püf noktalarını katılımcılarla paylaştı. İşletmenin sadece matematikten ibaret olmadığının altını çizen Köse, interakif olarak katılımcılarla iç içe bir sohbet niteliğinde geçen sunumuyla kuaförlere bambaşka bir deneyim yaşattı ve farklı bir bakış açısı kazandırdı.

Eğitim hakkında daha ayrıntılı bilgileri Estetica Dergisi Renk sayısında bulabilirsiniz.

 

hairist.com.tr’nin

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Önerilenler

Benzer İçerikler