Salon Emotion
Salon Emotion dokunuşu ile müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırarak ek ciro imkanı yaratmaya yönelik, salondaki mevcut durumun analizi ve ideal modelin paylaşımı ve yönlendirme olarak iki adımlı işletmecilik eğitimidir.
Müşterinin salon içi yolculuğunun 7 adımını, 7 adımda olması gereken iletişim ve dekorasyonu, müşterinin duygusunu anlamayı, adisyon ortalamasını arttırmayı öğrenirsiniz.
Satış geliştirme
Satış geliştirme, salonun adisyon ortalamasını ve salon içi verimliliği arttırmaya yönelik işletmecilik eğitimidir. 7 adımda saç güzellik danışmanlığı, TİEM metodu ile ekibe koçluk sistemi ve servis kalitesini arttırmayı görebilirsiniz.
Başarılı iletişim
Salonda müşteri iletişimi ile ilgili bir standart oluşturarak müşterinin kendisini özel hissetmesini sağlamaya yönelik iletişim eğitimidir. İletişim kanalları, ilk izlenimin etkisi, beden dili , ses tonu ve kelimelerin etkisini, teşhis ve tavsiye için en uygun ortamı hazırlamanın eğitimini alabilirsiniz.
L’Oréal Professionnel’ın eğitimlerini takviminize ekleyebilirsiniz.
L’Oréal Professionnel Global Elçi Kuaförü Matthew Collins ile kesim ve renklendirme trendleri
L’Oréal Professionnel’den Çetin Yılmaz ile Liderlik Sempozyumu