Salonunuz sevgililer gününe hazır mı?
14 Şubat Sevgililer Günü’ne geri sayım başladı. Restoranlar, hediyelik eşya mağazaları, AVM’ler birer birer Sevgililer Günü teması ile süsleniyor. Peki sizin salonunuz Sevgililer Günü’ne hazır mı? Bu özel günde salonunuzu hareketlendirmeyi ve rezervasyonlarınızı arttırmayı istemez miydiniz? Sizin için birkaç önerimiz var:
Çiftler için oldukça önemli olan 14 Şubat için hazırlıklarınızı mutlaka birer kampanya şeklinde müşterilerinize sunmalısınız.
Saç, makyaj, kaş tasarımı, manikür, pedikür gibi bir kadının ihtiyacı olacak bütün işlemleri Sevgililer Günü’ne özel bir paket şeklinde sunarsanız, bu tip işlemleri bir bütün olarak yaptırmak onlar için daha cazip hale gelecektir. Sadece saçını yaptırmak isteyen bir kadın bu paket işlemleri bir arada yaptıracağı zaman kârlı olacağını düşünürse, bütün işlemleri aynı anda yaptırmayı tercih edecektir. Böylelikle kişi başına vereceğiniz servis sayısı artacaktır. Birkaç ihtiyaca uygun paket servisler sunarak seçenekleri arttırırsanız, kadınların paketleri tercih etme oranı artacaktır. Seçenek fazla olduğu takdirde, bu seçeneklerden birini tercih etme olasılığı artar. Ayrıca özel müşterilerinize kişisel tercihleri doğrultusunda servisler de sunabilirsiniz.
Dekoratif materyaller ile salonunuzu süslemeyi ihmal etmeyin! Salonunuza serpiştireceğiniz kalpli balonlar veya yapay güller, müşterilerinizi Sevgililer Günü’nün ruhuna hazırlar. Dekoratif unsurlar sayesinde onları servis almaya teşvik etmiş olursunuz.
14 Şubat’a özel seçtiğiniz saç modellerini ve makyaj stillerini derleyin! Müşteriniz o gece için katılacağı programa özel bir saç önerisi isteyebilir. Telefonunuzdan ya da tabletlerinizde o güne özel olarak derlediğiniz çalışmalarınızı müşterinize göstermeniz, onu daha da etkileyecektir.
Salonunuzu hazırladınız, geriye bir tek yaptığınız çalışmaları duyurmak kalıyor. İşte sosyal medya bu noktada devreye giriyor! Salonunuzun Instagram, Facebook, Twitter gibi sosyal medya hesaplarından yaptığınız kampanyaları görselleriniz ile destekleyerek paylaşın. Bu şekilde alacağınız dönüşler artacaktır. Ayrıca sosyal medya sayesinde kampanyalarınız sadece müşterilerinize değil, potansiyel yeni müşterilerinize de ulaşacaktır.
Unutmayın özel günlere has düzenleyeceğiniz kampanyalar ve dekoratif unsurlar salonunuzun kalitesini arttıracaktır. Tercih edilmek için özel teklifler sunmak, müşterilerinizi her zaman için mutlu hissettirecektir.
Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi
mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!
İndirmek için tıklayın:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975