Yeni TONI&GUY kampanyası CONNECTED, kim olduğumuz ile kendimizi ifade etmenin bir yolu olarak saçımızı nasıl kullandığımız arasındaki bağlantıyı kutluyor. Kısıtlamaların hakim olduğu bir dönemde sağlık ve kişisel bakım önemli hale geldi! Saçlarımız kimliğimizin şekillenmesinde, özgüvenin oluşmasında ve kendi tarzımızı geliştirmemizde büyük rol oynuyor.”
Trend 1: Utilitarian
Utilitarian trendi üç temel motife odaklanıyor: pratiklik (markanın yaratıcı teknikleriyle eşleştirilen saçları), kişiye uygunluk (müşterilerin bireysel ihtiyaçları için mükemmel saçı yaratma) ve çeşitlilik (müşterilerin bireyselliğini öne çıkarma)… Yeni koleksiyon, bireylerin kendi renklerini ve kişiliklerini tamamlayan görünümleri geliştiriyor.
ROXANDA
Lamine Jakaranda ahşabının kestane rengi ve bordo tonları, bu şehvetli renk hikayesinin katalizörü oldu. Bu omuz boyundaki bob saç modelinde uyumlu açık ve koyu tonlar oluşturmak için bir balyaj tekniği kullanıldı ve çok yönlü kesim yüzü ortaya çıkaran katlarla tamamlandı.
NIAMH
Derin gölgeler, ışığın yansıtıcı unsurlarını yoğunlaştırmak ve orta boyda Toni&Guy katlarını geliştirmek için diplerde ve kilit bölgelerde boyandı.
Trend 2: Keep It Real
Kendini ifade etmeyi temsil eden bu trend; genç neslin kimliklerini şekillendirmek ve ifade etmek için saçı kullanma biçimlerini kucaklıyor.
Trend 3: Reverie
Kişisel bakım ve yaratıcılık bu sezon Toni&Guy gövünümlerinin mantrasıydı. Sonuç, Toni&Guy Uluslararası Sanat Ekibi tarafından yaratılan Reverie oldu. Toni&Guy Global Kreatif Direktörü Sacha Mascolo-Tarbuck, “Bu görünümler aracılığıyla amacımız, benzer düşünen ruhlardan oluşan bir ağa kapılar açmak,” diyor.
Tamamen bir eğitim aracı olarak üretilen Reverie, avangarda yapılan düşsel bir yolculuk ve markanın yaratıcı ifadesinin gerçek bir örneği.
Toni&Guy’dan cesur ve bağımsız kadın portreleri için tıklayın.