Selective Professional’ın fark yaratan seyahat organizasyonları

Kategori

Sektörün bir araya gelmesini, kaynaşmasını ve paylaşımı sağlayan unsurlardan bir tanesi de seyahatler. İçeriğinde eğitim bulunan seyahatler odak noktamız olsa da özellikle fark yaratan ve vizyon katan özel bir seyahat dizisine Estetica Dergisi’nde yer veriyoruz.

Yapılmış olmaktan ziyade, katılımcısına değer sağlamayı hedefleyen seyahatler serisi hakkında Selective Professional Satış Müdürü Gürkan Akkın ile yaptığımız röportaj Estetica Dergisi 2017 2018 Kış Sayısı’nda.

Seyahate katılan kuaförlerden görüşler

Bülent Kılıçsaymaz, Muzo Kuaför: Selective Professional ile Los Angelas ve Las Vegas’a gittik. İnanılmaz enerji doluydu. Katılan kuaförler çok eğlendi. Ben hayatımda birçok seyahate gittim. En çok keyif aldığım seyahatlerden biriydi. Ekip çok güzeldi. Hollywood stüdyolarına, Grand Kanyon’a gittik. Selective Professional’ın seyahatleri gerçekten farklı oluyor. Salonda bütün gün çok yoruluyoruz. Çok zor bir sektör. Seyahatte çok deşarj oldum, salona çok farklı bir enerji ile geri döndüm. Selective Professional bu anlamda fark yaratıyor diyebilirim.

Erkan Yıldırım, Esse Kuaför: İngiltere’de çok lüks bir otelde kaldık. Tüm gün bizimle çok ilgilendiler. Gezdiğimiz bölgelerde en iyi yerlere gittik. Hiçbir masraftan kaçınmadan müşteriler ile çok iyi ilgilenmeleri bizim için önemliydi. Chelsea stadyumunu gezdik. İskoçya’da çok güzel bir şatoda kaldık. Otel seçimleri, transferlerdeki seçimleri çok güzeldi. Son derece keyifli bir seyahat oldu. Diğer arkadaşlarım da çok memnun kaldılar. Thames Nehri’nde tur yaptık botlarla. Londra’yı gezdik. Kraliyetin olduğu yerleri gezdik. Edinburgh’da at çiftliğine gittik. Edinburgh kalesini gezdik. Viski tadımı yaptık. Seçtikleri ülkeler vizyonumuza değer katıyor.

Esse Kuaför, Bahçeşehir

Nihat Tatlı, Mehmet Tatlı Kuaför: Las Vegas’ın en güzel oteli Bellagio’da kaldık. Grand Kanyon’da özel uçak turu yaptık. Bu çok farklı bir deneyimdi benim için. Los Angeles’da kaldık. Las Vegas’a geçtik. Gayet güzel, kaliteli ve lüks bir sehayat oldu. Güçlüler kozmetik sehayatlerinde lüks deneyimini yaşatıyor. En iyi yerlerde konaklama, yeme, içme ve eğlenme imkanı sunuyor. Kendilerini başarılı buluyorum. Bu benim Las Vegas’a dördüncü gidişimdi. Ama benim için Selective Professional ile yaşadığım en güzel deneyimdi.

Mehmet Tatlı Kuaför, Bahçeşehir

Rıdvan Bayar, Ras Coiffure: Yıllardan beri yurt içinde yurt dışında bir çok yere gidiyoruz. Biz hep çalıştığımız için de dışarı çıkma şansımız olmuyor. Haftanın bir günü benim izin günüm var. Onun için de dışarıdaki eğitimleri fırsat olarak değerlendiriyorum. Eğitimleri sabırsızlık ile bekliyorum. Ben biraz daha tabiatı seven biriyim. Selective Professional bir fark yarattı. Merak ettiğim ülkeleri Selective Professional sayesinde görmüş oldum. Finlandiya’yı çok merak ediyordum ve gerçekleşti.

Orada vizyon gelişimi oluyor dışarıdan kendimize bakabiliyoruz. Neler yapacağımızı daha sakin bir şekilde düşünebiliyoruz. Burada göz ardı ettiğimiz bir çok konu var. Onları hatırlayıp güncelleyebiliyoruz. Aslında içinde bir eğitim olmasa bile seyahat özel bir seyahat ise bu mesleki gelişim anlamında da katkı sağlıyor. Burada olursak bunları göremiyoruz. Son zamanlarda Selective Professional sayesinde birçok deneyim yaşadık. Edinburgh’a götürdüler bizi orada büyük nehirlerden birinde kanoya bindik. Bunu kuaför arkadaşlarımızla takım oluşturup yaptık. Bu da döndüğümüzde çevremdeki kuaförleri daha yakından tanıma imkanı buldum. Bir sonraki yapacakları seyahatleri heyecanla bekliyorum. Birçok ülke var ben tabiatı sevdiğim için Edinburgh’u, Finlandiya’yı bilerek seçtim. Kenya’ya gitmek istiyorum. Seyahat ve organizasyon kalitesine 10 üzerinden 10 veriyorum. Bugün Fransa’ya gittiğimde oranın en güzel restoranı ne ise orada ağırlanıyorum. En güzel otel neyse orada ağırlanıyorum.

Ras Kuaför, Florya

Serdar Akbulut, Tria Kuaför

İngiltere, İskoçya seyahati çok keyifli geçti. Doğası, tarihi çok güzeldi, huzur vericiydi. İngiltere’de bir gün geçirdik. İskoçya’ya, Edinburgh’a gittik. Edinburgh’ta bir şatoda konakladık. Yaptığımız aktiviteler çok iyiydi. Doğada gezi yaptık. Kano turu çok güzeldi. At bindik. Akşamları da şömine başında oturduk. Viski tadımı yaptık. Çok keyifliydi. İnanılmaz keyifli geçti. Selective Professional’in düzenlediği geziler bir kere kalabalık olmuyor. Karmaşa olmuyor. Seçilen yerler çok kaliteli oluyor. Gidilen gruplarda bir kemikleşme olduğu için çok keyifli geçiyor. Selective Professional’a özen gösterdikleri için çok teşekkür ediyorum.

Tria Kuaför, Florya

Yusuf Yalmancı, San Kuaför

İskoçya deneyimi harikaydı. Orman yürüyüşü güzeldi. Tüm aktiviteler çok güzeldi. Selective Professional bu anlamda öncülük yapıyor diyebilirim.

San Kuaför, Nişantaşı

Detaylar Estetica Dergisi 2017 2018 Kış Sayısı’nda.