Sektörde dijital platformda stratejiler

Sektörde dijital platformda stratejiler

kuaför, kuaförlük, dijital, platform, salon yönetimi, strateji, kanal, müşteri, gönderi, içerik, sosyal medya, ebülten

Sosyal medya kanalları sektörde müşterilere ulaşabilmeyi, salonunuzdan çıkan işleri sergileyebilmeye olanak sağlıyor. Peki siz sosyal medyayı ve müşterilerinize yönelik belli aralıklarda gönderdiğiniz e-bülten’lerin gönderiminde vereceğiniz mesajı, hangi tonda konuşacağınızı, hangi içeriklerin kaç kere görüntülendiğini, müşterilerinizin içeriklerinizi ne zaman görüntülediğini analiz ediyor musunuz?

 Dijital dünyanın gücünü kullanın… Veriminizi artırın!

  • Dijital dünyanın sunduğu fırsatlardan daha iyi faydalanmak, verimli olabilmek için müşterilerinizin hangi saatlerde en fazla intenette olduklarını ölçmek için, şirket sayfanızın üst kısmında bulunan istatistikler bölümünü tıklayın, gönderiler bölümünde hangi saatler arasında Facebook sayfanızda paylaştığınız içeriklerin müşterilerinize ulaştığını görebilirsiniz. Mesajlarınızı en çok erişim görüldüğü zaman göndermelisiniz ki içerikleriniz daha fazla kişiye ulaşabilsin.
  • İstatistikler bölümünde erişim kısmını tıkladığınız zaman size hangi günlerde en çok beğenme olduğunun sonuçlarını verecektir. Grafiğin en yüksek olduğu günlerdeki içerikleriniz demek ki en ilgi çekenlermiş. Buna göre içeriklerinize yön verebilirsiniz.
  • Genel bakış kısmında, toplam erişim, sayfa beğenmeleri, etkileşim hakkında bilgi alabilirsiniz. Paylaştığınız tüm mesajların kaç kere görüntülendiği hakkında bilgi almanız nasıl bir strateji ile ilerleyeceğinizi size gösterecektir. 
  • E-bülten’lerinizi de sosyal medyada ölçümlediğiniz en çok erişim olduğu saatlerde gönderirseniz, müşterilerinizin mesajlarınıza ulaşmasını sağlayacaktır.
  • Broşür baskıyorum, masraf çıkmıyor sosyal medyada ne kadar sık içerik paylaşsam o kadar iyi diye düşünüyorsanız kesinlikle yanlış yoldasınız, yeteri kadar gönderi yapmalısınız, müşterileriniz mesaj bombardımanı sonucunda sizi takip etmeyi bırakabilirler.
  • E-bülten gönderimlerinde de maillerinizin spama gitmesini istemiyorsanız çok sık gönderim yapmanızı önermiyoruz.