Schwarzkopf Professional Essential Looks şovu Soho House’da gerçekleşti.
Açılış konuşmasında Schwarzkopf Professional Genel Müdürü Viki Motro, “Dünyanın köklü lider kuaförlük markası Schwarzkopf Professional uzmanlık ve yenilikçilik ile özdeşleşmiştir.
Essential Looks saça olan tutkumuzu ve sevgimizi ortaya koyuyor. İlham vermeye adanmışlığımızın bir simgesi.
Trendler zamanın ruhunu yansıtıyor. Geçmişten esintileri yansıtırken onları yeni bir vizyon ile her defasında tekrar yorumluyoruz.
Bugün Essential Looks’un arkasındaki yaratıcı isimler, kesim ve şekillendirmede ilham veren yetenekleri sayesinde önde gelen uluslar arası eğitmenlerden Jana Patzold ve renklendirme konusunda radikal vizyonu dünyaca ünlü bir stilist olmaya taşıyan Lesley Jennison ile beraber olacağız” dedi.
Schwarzkopf Professional Essential LooksOpulent, Beat İkon, Colorama trendleri ve BLONDME şovu gerçekleşti. Bu İlkbahar/Yaz sezonunda Essential Looks’un beğeniye sunduğu Modern Ikon Collection, OPULENT trendinin cazibesini ve çekiciliğini, BEAT ICON‘un kentli cool havasını ve COLORAMA‘nın cesur ve punk duruşunu içeriyor.
50’lerin tutkulu çekiciliğinden ilham alan Opulent trendi, eski ekol cazibenin güncel bir yorumu olarak karşımıza çıkıyor.
James Dean’den Andy Warhol’a ve Velvet Underground’a kadar uzanan BEAT ICON, 60’lara yön veren ikonlardan ilham alıyor.
Tam bir renk cümbüşü ile tamamlanan cupcake grunge görünümü COLORAMA, aykırı stiller isteyenler için ideal olan ‘karıştır ama eşleştirme’ yaklaşımıyla yaratıldı.
Schwarzkopf Professional Pazarlama Müdürü Şehla Heper “Dünya Kuaförlük Günü’nde böyle bir etkinlik gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz. Tüm dünyadaki moda trendlerini Türk Kuaförleri ile buluşturduk. Farklı teknolojiler içeren ürünlerimizi de müşterilerimize anlattık. Çok keyifli bir akşam oldu bizim için. Aynı zamanda bizim uluslararası elçilerimiz de buradaydı.
Özel bir mekanda ağırlamak istedik misafirlerimizi. Biz keyif aldık umarım müşterilerimiz de keyif almıştır. Katılım oldukça yoğundu tüm Türkiye’den misafirlerimiz vardı. Sadece büyük şehirler değil tüm Türkiye’den kuaförler bu etkinliği trendleri takip ediyor ve salonlarına taşıyor” şeklinde konuştu.
Detaylar Estetica Dergisi 2016/2017 Kış Sayısında!