Schwarzkopf Professional Colorcrafters ile Türk Kuaförlüğüne Heyecan Katıyor!

Schwarzkopf Professional Colorcrafters projesi için İstanbul’ un günümüzde bir stüdyoya dönüşmüş olan tarihi kibrit fabrikasındaydık. 

Farklı şehirlerden gelen 20 kuaför, Schwarzkopf Professional ’ın PROTEAM üyesi olarak yaratıcılıklarını özgürce sergilemek ve daha fazlasını paylaşmak üzere sabahın erken saatlerinde çoktan hazırdı.

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS

Kendileri için hazırlanmış koltuk ve aynalar dışında hazırlayacakları saçları daha zengin bir şekilde yansıtabilmeleri için özel dekorlar ve profesyonel fotoğraf çekimi için özel alan da hazırlanmıştı.

Ortaya çıkan saç tasarımları inanılmaz bir yaratıcılıkla sosyal medya için mükemmel içerikler olurken sağlanan etkileşim de her bir kuaför için son derece değerliydi.

Henkel Hair Professional Türkiye Genel Müdürü Viki Motro’nun bizzat yer aldığı etkinliğin bir önceki günü de vardı ve bu ilk gün kuaförlerin ilham alması için planlanmıştı: Modern sanatın İstanbul’daki önemli müzelerinden Elgiz Müzesi, Schwarzkopf Professional Pro Team üyelerini ağırlayarak ilham kaynağını oluşturdu.

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
VİKİ MOTRO

Ardından Dubai’den katılan Schwarzkopf Professional CSS kreatif direktörü Jamilla Paul ve Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan ile Schwarzkopf Professional Akademi eğitmenleri liderliğinde yaratıcılığı destekleyen önemli bir workshop’a imza atıldı.

2.gün gerçekleşen #colorcrafters etkinliği ile ortaya çıkan yaratıcı çalışmalar bir anda sosyal medya büyük yankı uyandırırken kuaförler arasındaki işbirliği de dikkat çeken unsurlardan biri oldu.

Etkinliğin önemli isimleri arasında Henkel Schwarzkopf Professional Global Event Manager Cataline Graf ve Schwarzkopf Professional Global Ambassador Emre Ayaksız da bulunuyordu. Henkel Türkiye CEO’su Güray Yıldız’ın sürpriz ziyareti de etkinliğin anlam taşıyan önemli bir bölümü oldu.

Yıldız yaptığı konuşmada şunları söyledi:

‘Henkel’i tanımayanlar için söylemek isterim ki 7 milyardan daha büyük bir ciroya sahip global bir şirketiz. Uzmanlığımızı ispat ettiğimiz ve büyümek istediğimiz kendimizi adadığımız iki tane alan var. Biri insanların hayatlarını kolaylaştırmak için üzerine çalıştığımız bir alan. Çamaşır ve ev bakım alanı. Bir de insanları daha da güzelleştirmek için üzerine uğraştığımız bir alan: Güzellik alanı. 

Burada sizlerin de katkısıyla bu tarafı daha da zenginleştirdiğimiz bugün de aramızda olduğunuz için tüm partnerlerimize iş ortaklarımıza ve çalışanlarımıza çok teşekkür ediyorum. 

Bugünün bir özelliği daha var: Bugün Dünya Kuaförler Günü. Aramızda olan kuaförlerin bu özel gününü kutlamak istiyorum. İyi ki varsınız. Çok teşekkür ederiz.’

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
GÜRAY YILDIZ-MÜGE MEYDAN

Henkel Hair Professional Türkiye Genel Müdürü Viki Motro‘dan ise Hem Colorcrafters hakkında bilgi hem de benzeri olmayan Pro Team çalışması hakkında görüşlerini, öngörülerini ve geleceğe bakış açılarını istedik.

Colorcrafters ne ifade ediyor?

Viki Motro: Colorcrafters aslında globalde başlatılmış bir proje. Dünyanın her yerinden kuaförler bir araya getirilerek sosyal medyada içerik üretimi ile ilgili yapılan bir çalışma. Biz de bunu lokale uyguladık. 

Çağımız artık sosyal medya üzerinden ilerliyor. Kuaförlerimiz tarafından çok değerli paylaşımlar yapılıyor. Sürekli kullanılıyor. Sosyal medyada ilgiyi arttırmak biraz da üretilen içeriğin çeşitliliğinden, sadece o salonun içinde aynı şekilde saçları göstermek değil. Belli bir mekanda, hikayesi olan içerikler yaratmak. 

Biz bu platformu oluşturduk. Tamamen kuaförlerimizi özgür bırakıyoruz. Sadece mekanı ayarladık. Fırsatı verdik. Hepsini kendileri hazırladılar. Çok detaylı çalıştılar. Önceden projelerini hazırladılar. Nasıl bir şey yapacaklar. Ne hayal ediyorlar. Onların hayallerini nasıl gerçekleştirdiklerini göreceğiz ve sosyal medyada paylaşacaklar. Onlar paylaşacak, biz değil. Onların tamamen kendi paylaşımları olacak. 

Aslında siz onların içerik zenginliğini destekleyecek adeta bir platform sundunuz. Bu platformu da dün şahit olduğumuz Elgiz Müzesi’ndeki ilham kaynağıyla desteklediniz ki bence çok değerliydi. Elgiz Müzesi fikri nasıl doğdu? 

Viki Motro:Colorcrafters projesinin amacı ilham almak ve ilham vermek üzerine kurulu. Biz de ilham almak için müze dolaşalım istedik ki çok değerliydi Elgiz Müzesi. Ben de ilk defa gezdim. Araştırıp bulmuştuk. Güzel bir yaklaşım olacağını düşündük. Orada çok güzel çalışmalar da yapıldı. Sanatın buluşması oldu. Kuaförlerin ilhamıyla sanatlarını buluşturduk. Elleriyle yaptıkları resimler, saçların üzerine uygulamaları bunların hepsi aslında zihin dünyamızı ve ilhamımızı zenginleştirmek için ayarlanmıştı. 

Peki Pro Team’e gelecek olursak bu çapta bu kadar farklı yerlerden gelen, bu kadar katılımcının olduğu çok özel bir platform. Bunun hakkında ne söyleyeceksiniz? Beklentileriniz neler? Bunun geleceğe yönelik yansımasının kuaförlük sektörüne katkısı neler olacaktır?

Viki Motro:Pro Team projesi bizi çok heyecanlandıran bir proje. Türkiye kuaförler açısından çok zengin bir ülke. Çok büyük duayenlerimiz var. Zaten kuaförlük uzun yapılan bir meslek. Üç dört nesil aynı zamanda bu işi sürdürüyor. 

Pro Team’de hayalimiz geleceğe hazırlanmaktı. Bu salon sahibi olabilir, bir salonun çalışanı olabilir. Sosyal medyada aktif genç bir nesli bir araya getirmek istedik. Onları destekliyoruz ve bu proje içerisinde geleceğe hazırlayacağız. 

Pek çok eğitimi geçen ay başlatmıştık ve ilk eğitimi vermiştik. Bu da bir eğitim kendi içimizde aslında. Hem bir şey üretiyorlar,  aynı zamanda eğitiliyorlar. Bu böyle devam edecek. 

Hem biz onları eğiteceğiz hem de onlardan da bir paylaşım, bunun sosyal medyada yayınlanmasını istiyoruz. Buradaki bir amaç kuaförlüğü zenginleştirmek. Geleceğe hazırlarken ilham olmak. 

Ben bu sektörün en büyük handikaplarından birinin de sektöre adam sokamıyoruz olarak görüyorum. Buna inanan, heyecanlanan bu sektöre girmek isteyen gençler için bu çalışma ilham kaynağı olacak diye düşünüyoruz. Tabi ki tüm paydaşların kazanmasını sağlarken markamız için de tanıtım amacıdır bu bizim için. Aynı zamanda kuaförün kişisel olarak salonu olarak tanıtılması, tüm sektöre bir kazanım getirmesini bekliyoruz. 

2024 de 25 farklı salondan, pek çok değişik şehrinden kurgulanmış bir ekip var. 2025’te bu sayı artar mı? Buradaki yatırımlarınız devam ediyor olacak mı?

Viki Motro:Bu proje canlı ve yaşayan bir proje. Bir ekip seçildi. İlelebet onlarla bir şeyler yapacağız diye bir şey yok. Zaten Schwarzkopf markasının bir özelliği bu kapsayıcı olması. Dolayısıyla hem tüm Türkiye’den kapsamaya çalıştık. Hem de bu yaşayan dediğim gibi bir proje bu. 2024, 2025, 2026 uzun soluklu bir proje. Devam edecek, daha kalabalık olur yeniler girer. Birileri çıkar. Devam edenler olur. Hep beraber kuaförlerimiz ile yaşayıp, bunu göreceğiz. Buradan global ambassador olacak kişiler de belki yaratacağız. Bu onların elinde, biz ortam sağlıyoruz. Çok da büyük bir gurur kaynağımız var. Global ekibin içinde Emre Ayaksız var. Neden daha fazla olmasın? Uzun soluklu bir iş. Biz bütün kapsayıcılığımız ile yıllarca bunu sürdürme heyecanı içindeyiz şu an. 

Bu arada bugün etkinliğin yapıldığı gün çok özel bir gün. Kuaförler Günü’ne denk geldi.

Viki Motro:Evet çok şanslıyız, çok güzel bir kutlama fırsatı oldu. Her zaman öyle olmuyor. Şimdi hep beraber kutluyoruz. Çok eğlenceli bir şey yapılıyor. Dün de çok eğlenmiştik. Bugün de eğleneceğiz. Aynı zamanda kutlayacağız ve bir şeyler üreteceğiz. Çok amaçlı bir iş oldu bu. 

Size sektör adına teşekkür etmek isterim. Verdiğiniz destek, yansıttığınız enerji ve ilham kaynakları ile bu güzel platform eminim ki sektörde pek çok genci cezbedecek bir enerji katacak. 

Viki Motro:Siz de bu platformda bizimle birlikte olduğunuz için çok teşekkür ediyoruz. Çünkü bu yayınlar ulaştırıyor bizi hedef kitlemize. Daha iyi bir Türkiye kuaförlüğü için diyelim.

Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan

Çok önemli bir projenin ikinci aşamasındayız. Bu projenin arka tarafında büyük emekleri olan Schwarzkopf Professional Akademi Müdürü Müge Meydan ile beraberiz. Geri dönüşler nasıl?

Müge Meydan: Amaç yaratıcılığı ortaya çıkarmak ve tetiklemekti. Biz sadece buna olanak sağlıyoruz. İnanılmaz renkli, herkes çok heyecanlı, çok canlı. Beklediğimizden de keyifli ve dolu dolu geçiyor. Bu bir deneyim. Dün ilhamı tetiklemek için hair meet artistry yaptık. Saçı sanatla buluşturduk. Önce Elgiz Müze’sini gezdik. İlhamı aldık. Sonra ellerimizi renge boyadık. Bugünse modeller ile sabahtan başlıyoruz. Sadece model de değil içerik üretmek. Paylaşmak, paylaşmak, paylaşmak… Çünkü Pro Team 2024 ve bu ekip çok yaratıcı bir ekip. Dedik ki biz size alanı sağlıyoruz. Bu alan aslında global etkinlikten etkilendiğimiz bir etkinlik. 2 günlük bir deneyim. Bu havayı biraz yaşatmak istiyoruz. Global seviyede bu şekilde etkinlikler oluyor. Türkiye’de içerik üretmek konusunda iyiyiz. Neden burada yapmayalım. Neden kuaförlük için yeni jenerasyonu bu global etkinliklere hazırlamayalım dedik. Bugün onun için beraberiz zaten globalden de buraya katılımcılarımız var. Henkel’in ekibinden de. Amaç yaratıcılığı tetiklemek. İçerde birlikte içerik üretenler var. 

Schwarzkopf Professional COLORCRAFTERS
MÜGE MEYDAN

Burasının bir aile havası, sıcak bir atmosfer olması kuaförlerin dile getirdikleri bir konu oldu. Tabi bunu sağlamak kolay bir şey değil. Diğer taraftan dikkatimi çeken mekan seçimiydi. Kibrithane konsepte de uyuyor.

Müge Meydan: Çok özel bir mekan. Çünkü biraz daha ham bir mekandan bahsediyoruz. Bizim çalışmamız için yapılan bir yerden bahsediyoruz. Burası Osmanlı döneminin en son endüstriyel binalarından bir tanesi. Fransız Osmanlı ortak yapımı. Kibrit ve kav fabrikası olarak kullanılıyormuş. Daha sonra da dijital çekim platformu olarak kullanılmaya başlıyor. Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alıyor. Dolayısıyla böyle yaratıcı bir çekim için giydirebileceğimiz, renklendirebildiğimiz tarihi bir dokuya sahip olan bu mekanı belirledik. 

Pro Team’in devamı nasıl olacak? 2025’te devam edecek mi? 

Müge Meydan: Bu sektörel açıdan bir öğrenim yolculuğu. Sürdürülebilir bir proje. Çok uzun vadede düşünülmüş bir proje. Burada satış, akademi, pazarlama hep beraber yol aldık. Bizimle çalışan kuaförlerin hepsi birbirinden değerli. Herkesin yaptığı işler birbirinden değerli. Kriterler var bunlar yol üstünde tek tek değerlendirilip, herkesle paylaşılıyor. 2025,2026, 2027 bu uzun bir yolculuk ve gideceği çok farklı yerler olabilir. O farklı fırsatları da buraya katılıp, hep birlikte görüp keşfedeceğiz. Bu bir keşif yolculuğu. 

Bugün etkinliğin Kuaförler Günü’ne denk geliyor olması da başka bir anlam ifade ediyor. 

Müge Meydan: Bir başka enerji getirdi. Açılışı bu kutlamayla yaptık. Çok değerli oldu. Bugün Kuaförler Günü’nün hakkını vermek için de çalışıyoruz. Sonrasında da güzel bir Catwalk olacak. Orada da hep beraber kutlayacağız. 

Henkel Hair Professional Pazarlama yöneticisi Devrim Kılcel

Bu iki günlük etkinliğin arkasındaki güçlerden biri. Devrim Hanım yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Bugün etkinliğin son günü ama en önemli günlerden bir tanesi. Üstelik Kuaförler Günü’ne denk geldi. Siz neler söyleyeceksiniz? Yorgunluğun ardından mutlu musunuz?

Devrim Kılcel: Gerçekten çok yorucu bir 2 gündü. Pro Team’in bir araya geldiği çok güzel bir ilham toplama günü gerçekleştirdik. Kibrithane’de güzel tarihi bir dokusu olan bir mekandaydık. Kuaförlerimiz çok güzel içerikler çıkarıyor. Sosyal medyada inanılmaz yoğun bir şekilde Pro Team’in paylaşımlarını göreceğiz. Beklentilerimizin üzerinde çok güzel bir iki gün oldu. 

Çok ciddi bir kuaför paylaşımı var. Bu kuaförler için de çok değerli. İşletmeler açısından da çok değerli. Kısa bir süre önce de Schwarzkopf Professional Vibrance’ın lansmanı yapıldı. Bu aynı zamanda ürünlerin doğru bir şekilde kullanılması içinde bir fırsat yarattı diyebilir miyiz?

Devrim Kılcel: Kesinlikle öyle harika oldu. Önce kuaförlerimizin istek listelerini topladık. Birçoğu Vibrance’ı denemek istediklerini söylediler. Mart ayında gerçekleşen Pro Team etkinliğinde de denemişlerdi. Burada da bolca deneme fırsatları oldu. Çok güzel renkler çıkacağından eminim. Bu vesile ile daha fazla Vibrance’ı görüyor olacağız. Daha fazla bakımı, daha fazla parlaklığı ve daha fazla servisleri de keşfedeceğiz. 

2024’ün Color Craft Pro Team etkinliğinin en önemli kısmı bitti diyebiliriz. 2025’de daha güzel şeyler bizi bekleyecek mi?

Devrim Kılcel: Umarız 2025’de tüm dünyada gerçekleşen Color Craft etkinliğini ülkemizde gerçekleştiriyor oluruz. Global ekip de bugün bizimle. Türkiye’yi izliyorlar. İlerleyen yıllarda Türkiye onlar için tercih ettikleri lokasyonlardan biri olur. Hem bizim için ülke olarak hem de ekip olarak en önemli değerlerden biri bu tarz etkinlikleri ülkemize getirmek olacak. 

EMR AYAKSIZ

Sizin kuaförlere iletmek istediğiniz başka bir mesaj var mı?

Devrim Kılcel: Etkinliğin kuaförler gününde gerçekleşmesi harika oldu. Tüm kuaförlerin kuaförler gününü kutluyorum. Bol bol içerikleri de burada göreceğimiz harika sanata saça doyacağımız paylaşımlarla umarım sosyal medyayı sallayacağız beraber. 

Schwarzkopf Professional’ın Marka Yöneticisi Hüseyin Yavuz

Bu iki günlük güzel etkinliğin arka tarafında büyük emekleri olan Schwarzkopf Professional’ın Marka Yöneticisi Hüseyin Yavuz ile beraberiz. Nasıl geçiyor?

Hüseyin Yavuz: Çok keyifli geçiyor. Pro Team ekibimizle buradayız. Sosyal medyada çok proaktif olan, çok güzel içerikler üreten kuaförler var. Biz de dedik ki neden onları salonlarından çıkarıp farklı bir platform sağlamayalım. Çok güzel içerikler üretiyorlar, çok güzel saçlar yapıyorlar. Birlikte keyif alıyoruz. 

Yansımaları nasıl? Sonuçlardan memnun musunuz?

Hüseyin Yavuz: Gayet memnunuz çok güzel paylaşımlar oluyor. Diğer kuaförlerden de çok güzel etkileşimler geliyor. Yeni inovasyonlarımız, yeni ürünlerimiz var. Vibrance’ın yeniliklerini deneyimliyorlar. 

Aslında bu platform için Schwarzkopf Professional’ın sunduğu yeni ürünleri deneyimleme fırsatı sunuyor, bunu saça yansıtıp, ortaya da mükemmel bir içerik çıkmasını sağlıyor diyebilir miyiz?

Hüseyin Yavuz: İnovasyonlarımızla bir içerik üretimi günü yapıyoruz. Burada kuaförlerimizin ağzından ürünlerin kullanımlarının geribildirimlerini dinliyoruz. 

Kuaförlerden gelen yorumlar nedir?

Hüseyin Yavuz: Pro Team ekibimiz şu an göz önünde. Onların aralarına katılmak isteyen kuaförlerimiz var. İstediğimiz sonucu yakalıyoruz. Color Crafts bizim için bir günlük değil yıl boyunca kullanacağımız içerikler üretebileceğimiz bir etkinlik.  

Etkinliğin gerçekleştiği mekan da çok güzel.

Hüseyin Yavuz: Kibrithane’deyiz. Burası Osmanlı döneminden kalma bir kibrit fabrikası. Çekim stüdyosu olarak kullanılıyor. Büyük bir alan. Kuaförler de burada keyifle çalışıyorlar. 

Schwarzkopf Professional Satış Ekipleri

Bu kadar büyük bir ekibi bir araya getirmede en büyük emeği olan satış ekibi ile beraberiz. Enver Bey neler söyleyeceksiniz?

Enver Özden: Çok heyecanlı 2 gün geçiriyoruz.  Dün start verdik. Elgiz Müzesi’ndeydik. İlham aldık. Devamında sanat adına kuaförlük adına çok önemli çalışmalar yaptık. Bugün kaldığımız yerden devam ediyoruz. Güzel bir final olacak. 

Bugüne gelelim ve Emre Bey bugünü sizden dinleyelim.

Emre Bilginim: Güzel içerik oluşturulabilecek bir alan yarattık. Tarihi dokusu ile beraber özel bir yerdeyiz. Kibrithane’deyiz. İlerideki bombanın fitilini Kibrithane’de ateşleyelim dedik. Aslında bir de mesaj içeriyor. Biz bir zemin hazırlıyoruz ama bunu değerli hale getirecek Pro Team ekibimiz var. Demet gerisini anlatabilir.

Demet Hanım’a geçelim ondan düşüncelerini alalım çünkü bütün ekip deneyimli. Ben de deneyimli sayılırım 20 yıldır ilk defa bu çapta kuaförlerin bu anlamda desteklendiği bir platforma şahitlik ediyoruz. 

Demet Buyunduruk: Herkese merhaba Schwarzkopf Professional’ın satış ekibi olarak sahada kuaförlerle hep bir aradayız, iç içeyiz. Ama böyle platformları yaratmanın sektör için önemli olduğunu düşünerek dün, bugün ve umarım bundan sonrasında bir arada olacağız. Onlarla aynı heyecanı böyle yerlerde iki katı hissediyoruz. Umarım tüm kuaförlerimize özellikle genç ekibe faydalı olur. 

Kuaförlük sektörünün önemli noktalarından biri bu sektöre yatırım yapmaktan geçiyor. Sadece ürün satmak değil, onların gelişimine katkı sağlamaktan geliyor. Bu da aslında 20 yıldır bu çapta en önemli platformlardan birisi. Talep nasıl peki?

Demet Buyunduruk: Telefonlarımız durmuyor. Pro Team ekibinde olmak isteyen yüzlerce genç var. Gençleri globale taşımak istiyoruz. Çok daha fazla gencin bunun içinde olmasını istiyoruz. Kendine yatırım yapan her kuaför böyle güzel etkinliklerin içinde olabilir. Ben Türk kuaförlerin yeteneklerine çok güveniyorum. Bunları da temsil eden global elçilerimiz var en başta Emre Ayaksız. 

Ben de kuaför dostu biri olarak 2024’de 25 kişi olan Pro Team ekibinin 2025 yılında en az 50 kişi olmasını diliyorum. İş birliğiniz için teşekkür ediyorum.

Schwarzkopf Professional Akademi Üyeleri

Eylül Yılmaz-Schwarzkopf Professional Akademi

Schwarzkopf Professional’ın en yeni üyesiyim. Katılır katılmaz da bu kadar güzel bir etkinliğe şahit olduğum için çok heyecanlı ve çok mutluyum. Umarım her yıl Schwarzkopf Professional ailesiyle daha güzel etkinliklere şahit olurum.

Gerçekten bir aile sıcaklığı var. Heyecanlı çok güzel bir etkinlik oldu benim için de. Herkes için çok heyecanlı geçiyor. Ben çok mutluyum.

Gurur Gökhan Egeli-Schwarzkopf Professional Akademi

Schwarzkopf Akademi’de 1.5 yıldan beri eğitmen olarak İstanbul’un belli bölgelerinden sorumluyum. 

Burada çok güzel bir enerji var. Yenilik var. Pro Team bizim için çok anlamlı bir yerde çünkü yeni içerikler üretebileceğimiz, yeni ürünlerle yeni renkler yapabileceğimiz bir ortam var. Pro Team bizim için ve Türkiye için çok özel olacak.

Hakan Sarı-Schwarzkopf Professional Akademi

27 yıldır sektördeyim. 6 yıldır Schwarzkopf Professional’da teknik eğitim uzmanlığı yapıyorum. Ege, Akdeniz ve Kıbrıs bölgelerinden sorumluyum. 

Pro Team çok özel bir organizasyon. Meslektaşlarımızın yaratıcılığını ortaya çıkarabilecekleri, çok özel işler yapabilecekleri, vizyoner işler ortaya çıkarabilecekleri bir organizasyon. 

Pro Team 2024 harika seçilmiş kuaförlerden oluşuyor. Çok heyecan verici, yeni renkler, yen, ürünler yaratılan bir durum. Onun için içinde olmaktan son derece mutluyum. 

Serkan Kahraman-Schwarzkopf Professional Akademi

Dünyanın en iyi işini yapıyorum. 

Bir eğitmen olarak bu sektörde uzun yıllardır eğitmenlik yapıyorum. Schwarzkopf Professional’de dört yılım bitti. Ve her günü dolu dolu geçiyor. Birçok içerik ürettiğimiz pek çok organizasyon oldu. Eğitim modülleri gerçekleştiriyoruz. Bugün ses getirecek bir etkinlik için buradayız. 

Yurtdışından konuklarla geçen 2 özel gün…

Yanımda Hamburg’dan Henkel Schwarzkopf Professional’in global etkinlik yöneticisi Cataline Graf var. İstanbul’a ilk gelişiniz mi?

Cataline Graf: Evet ilk gelişim. Çok heyecanlıyım.

İstanbul’da bulunma nedeniniz nedir?

Cataline Graf: Schwarzkopf Professional’ın global etkinlik yöneticisiyim. 2 sene önce Color Crafters konseptini geliştirdik. Farklı ülkeler bölgesel olarak konsepti uyarlıyorlar. İstanbul’a kuaförlerin neler çıkaracaklarını görmek için geldim. 

Henkel Schwarzkopf Professional Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz. İyi bir pratik mi yaptılar?

Cataline Graf: Evet bu diğer ülkelerdeki kuaförler için de bir kılavuz oluşturacak. Bu örnekleri konsept olarak kendilerine göre yorumlayacaklar.

Nasıl buldunuz? Gözlemleriniz nasıl?

Cataline Graf: Çok heyecan verici. Çok güzel şeyler ortaya çıktı. Global olarak uyguladığımız konsepti çok iyi bir şekilde kullandılar.  Yarattıkları saçlar ve atmosfer çok güzeldi. 

Sonuçlardan memnun musunuz?

Cataline Graf: Çok mutluyum. Çok heyecanlıyım. Çok etkilendiğimi söylemek isterim. Almanya’ya geri dönüp bu sonuçları herkesle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 

Türk kuaförlerine söylemek istediğiniz, eklemek istediğiniz bir şey var mı?

Cataline Graf: Çok güzel bir atmosfer olduğunu düşünüyorum. Kuaförlük sektöründen güzel bir topluluk var. Çok güzel bir heyecan var. Çok başarılı yetenekler vardı. Onların hazırladıkları içerikleri görmek için sabırsızlanıyorum.

Schwarzkopf Professional için 2 günlük bir etkinlikte Pro Team üyeleriyle beraberiz. Yurtdışından Birleşik Arap Emirliklerinden Jamilla Paul bizimle beraber. Onu bulmuşken hem neler yapıyor hem de sonuçlar hakkında sorularımızı soralım istedim.

Merhaba Jamilla nasılsın?

Jamilla Paul: Çok iyiyim siz?

Teşekkürler. Kendini takipçilerimize tanıtabilir misin?

Jamilla Paul: İsmim Jamilla Paul. Dubai’den geliyorum. Schwarzkopf Professional’ın CSS için kreatif direktörüyüm. Bugün Hair Mix Art History hakkında bir workshop yapacağız. Siz eğleniyor musunuz?

Ben çok eğleniyorum özellikle sanat ve ilham tarafları harika. Operasyon tarafı çok güzel. Yaratıcılığımı kullanmama olanak tanıdığınız için teşekkür ederim. Bugün etkinliğin temelinde ne vardı ve sonuçlar nasıldı? Bizimle neler paylaşacaksın?

Jamilla Paul: 30 yıldır eğitmenlik yapıyorum. Bugün Color Crafters’i geleceğe taşımaya hazırlamak, onları konfor alanına itmek ve sanat yaratmalarını sağlamak. Onları salondaki günlük yaşamından dışarı çıkarmak ve sınırsız yaratıcılıklarını özgürce ortaya çıkarmaktı. 

Türk kuaförlerini nasıl buldunuz? Deneyiminiz nasıldı? Sonuçlar nasıldı?Jamilla Paul:

İnanılmazlar. Bu yolculuktan son derece keyif aldılar. Çok yaratıcılar ve sonuçları görmek için sabırsızlanıyorum.

Önerilenler

Benzer İçerikler