Müşterilerini zamanında durdurmak!
Birçok kadın balyaj, ombre, röfle gibi işlemlerden sonra gittikçe daha açık sarıya doğru saçlarını boyatmak ister. Saçları fazlasıyla işlem görmüş ve güçsüz saçlar ise bu işlemler onun saçlarını yıpratır ve saç yanmasına kadar gidebilecek olan bir süreç ile kadın karşı karşıya kalır. Müşterileri bu anlamda yönlendirmek ise kuaförün görevidir.
Bakımlarını uygulamayan ve saçını yıpratacak olan açma işlemlerini sürdürmek isteyen müşterileri kuaförler daha kadının saçları daha çok yıpranmadan durdurmalı ve daha açık renkler talep etmesini önlemelidir. Yapabileceği en uygun hareket burada uzmanlık alanını müşteriye göstermesidir. Müşteri bir uzman olarak gördüğü kuaförün sözlerini dikkate alır ve hayata geçirir. Müşterinize saçlarını daha fazla açmanın nasıl sonuçlar getireceğini ve uzun vadede neler yaşayabileceğini anlatmalısınız. Geleceğe dair müşterilerinizi yönlendirecek planlar yapmak ve onun saç sağlığını düşünmek müşteri açısından da sadakat uyandıracak bir adımdır.
Sonuç olarak kadınlar dönem dönem her tür işlemi kuaförlerinden talep edebilir. Talepleri karşılamak kuaför için ne kadar önemliyse saç sağlığını muhafaza etmek de o denli önemlidir. Bu şekilde müşterilerinizin taleplerini doğru yönlendirerek onun saç sağlığını korurken güvenini ve sadakatini de kazanırsınız. İşin püf noktası onu ikna edebilmek ve uzmanlığınızı bilgi birikiminiz ile ortaya koyabilmektir.
hairist.com.tr’nin resmi
mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!
İndirmek için tıklayın:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975