Müşteri odaklı servis

Salonlarda müşteri odaklı servis

Müşteri ihtiyaçları çağdaş pazarlamanın temelini oluşturuyor. Günümüzün yoğun rekabet ortamında işletmelerin varlıklarını, kârlılıklarını sürdürebilmeleri ve büyüyebilmeleri müşterilerin ihtiyaçlarını rakiplerinden daha çabuk ve daha iyi öngörmelerini gerektiriyor.

Hedef kitlenizi analiz edin!

Her salonun belli bir hedef kitlesi vardır. Müşterilerinizin beklentilerini anlamak için konsiltasyon sırasında sadece nasıl bir kesim, renklendirme ya da topuz istediklerini anlamak yetmiyor! Yaşam stili bir kadının görüntüsünün yansımasıdır. Bu yüzden müşterilerinizin hayatta en çok ne yapmayı sevdiğini, onlara dair her şeyi anlamanız gerekiyor.      

Saç tasarlarken sadece tarak, makas ve fırça ile müşterilerin saçlarına değil, duygulara dokunuyorsunuz.  Bu anlamda salonlarda müşteri davranışları ve istekleri verilen servislerin önüne geçiyor. Aldığı servisten memnun kalmayan müşteriniz sizi rahatsız eden bir tonda bile konuşsa, uzlaşmacı tavrınız ile müşteri memnuniyeti sağlamanız gerekiyor. Müşteri kaybetmemek için dinlemek, anlamak ve sakin kalmak çok büyük önem taşıyor. Müşteri sadakati için, hep daha iyisi için…  

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975