L’Oréal ‘Tekno-Güzellik’ Etkinliği 2024

L’Oréal, tekno-güzellik vizyonunu ve farklı sektörlerde kullanılan uygulamalarını sergilediği “L’Oréal Tekno-Güzellik” etkinliğine imza attı.

L’Oreal Türkiye Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlikte basın mensuplarının yanı sıra L’Oreal Türkiye iş ortakları da yer aldı.

tekno güzellik etkinliği

Etkinlikten derlediğimiz özetler:

  • İstanbul bugün; New York, Londra, Paris, Şangay gibi L’Oréal Grup’un dünyadaki 7 açık inovasyon merkezi arasında yer alıyor.
  • Türkiye güzellik pazarının 2025 yılına kadar en az 2 katına çıkması bekleniyor.
  • 2023 Türkiye güzellik pazarının 85 milyar TL olduğu tahmin ediliyor.
  • L’Oréal bulunduğu kategorilerde %25 ile pazar lideri.
  • 2030’da dünya nüfusunun %40’ının kıvırcık saça sahip olacağı;
  • 2040’da dünya nüfusunun 2/3’sinin melanin zengini daha koyu renk bir tene sahip olacağı, güzellik pazarı coğrafyasının nüfus ve güzelliğe olan ilgi olarak bugüne göre çok değişeceği tahmin ediliyor.
  • L’Oréal’in GJOSA ile geliştirdiği Water Saver, yüzde 69’a varan su tasarrufu sağlıyor. Cihaz sayesinde bugüne kadar 42 milyon litreden fazla su tasarrufu sağlandı.
  • L’Oréal Grup’taki bilim insanlarının geliştirdiği HAPTA, sınırlı el ve kol hareket kabiliyetine sahip kullanıcılar için elde taşınabilir, ultra hassas bir akıllı makyaj aplikatörü olarak öne çıkıyor ve kullanıcılara evde kolaylıkla ruj sürme olanağı sunuyor.
  • Lancôme’un geliştirdiği Shade Finder cihazı, 22.500 cilt tonunu ayırt ederek, saniyeler içerisinde kişilerin cilt tonuna birebir uyan fondöten tonunu ve cilt alt tonunu belirleyebiliyor.
  • Bu yıl ilk defa dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı CES’in açılış konuşmasını bir güzellik şirketi yaptı. L’Oréal Group CEO’su Nicholas Hieronimous 2023 inovasyonlarını tanıttı.
  • Yapay zeka yazılımlı kişisel ruj üretim cihazı Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure ile kullanıcılar kendilerine en yakışan ruju evlerinde üretebiliyorlar.
  • La Roche Posay-Spotscan, yapay zeka desteği ile akneye eğilimli ciltlere kapsamlı bir cilt analizi sunuyor.
  • Vichy-Scalp Analysis, saç ve saç derisini analiz ederek, kişiselleştirilmiş bir saç bakım rutini oluşturmaya yardımcı oluyor.
  • Gün ışığı ve UV ışık yardımıyla Skinceuticals-SkinScope cihazı, cildin yüzeyi ve alt katmanlarını ulaşarak daha detaylı bir analiz sunuyor.
  • Lancôme Lash Anatomy, yapay zeka destekli sanal kirpik analizi ile kirpikleri 3 farklı parametreyle ölçümleyerek, kişiye en uygun maskarayı öneriyor.
  • Lancôme-Shade Finder & Youth Finder ile 10 dakikada cilt yaşı ve cilt alt tonu öğrenilebiliyor.
  • Klinik cilt görüntüleme cihazı Lancôme-Skin Screen, 13 klinik cilt parametresini ölçümleyerek cildin ihtiyacı olan kişiselleştirilmiş cilt bakım rutini önerisini sunuyor.
  • Lancôme-Pro Radiance Booster cihazı ise saniyede 3 milyon ultrason titreşimiyle daha sıkı, pürüzsüz ve genç bir cilt sağlamaya yardımcı oluyor.
  • Kiehl’s-Derma Reader Pro, Healthy Skin Assessment, Healthy Skin Activator Derma Reader Pro, yüz taraması ve fotoğraf analizi ile cilt sorunlarını hızlıca tespit ediyor.
  • Lancôme HAPTA, ultra hassas akıllı bir makyaj aplikatörü olarak sınırlı el ve kol hareket kabiliyetine sahip kullanıcılara hizmet sağlıyor.
  • L’Oréal Professionnel-Inoa ID, profesyonel saç teşhisi ile kuaför salonlarındaki servis deneyimini bir üst seviyeye taşıyor.
  • Kérastase Hair Diagnosis ile 2 dakika içerisinde saç analizi gerçekleştirerek kişiye özel saç bakım rutini oluşturmaya destek oluyor.
  • Kérastase K-Scan Scan Kamerası yapay zeka destekli analiz aracılığıyla, saç profesyonelleri müşterilerinin saç ve saç derilerini mikroskopik olarak görüntüleyerek, tüketicilere daha hassas bakım sunuyor.

Önerilenler

Benzer İçerikler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz