L’Oréal Professionnel’den çok özel bir çalışma

‘Kendine bir güzellik yap’

Pandeminin etkilediği sektörlerden bir tanesi de kuaförler oldu. Her ne kadar kuaför salonları almış oldukları hijyen önlemleri sayesinde diğer sektörlere oranla daha iyi durumda olsa da tüketicilerin çekinceleri doğal olarak yine de kuaför salonlarını ve kuaför salonlarından alınan hizmet frekansını negatif olarak etkiledi.

L’Oréal Professionnel Ürünler ailesi tüketicileri kuaför salonlarına yönlendirmek hedefiyle çok özel bir kampanyaya, duygusal bir video çalışmasıyla imza attı.

Konuyla ilgili olarak L’Oréal Professionnel Ürünler Bölümü Genel Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz, hazırladıkları çalışmayı özel bir videoyla kuaförlere seslenerek duyurdu. L’Oréal Professionnel Ürünler Bölümü Genel Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz hazırladığı videoda şöyle konuştu:

Kendine bi güzellik yap

‘Sevgili kuaför dostlarımız,
Zorluklarla dolu, geleceği tam göremediğimiz bir dönemden daha da yükseleceğimiz, işlerimize daha da sarılacağımız çok güzel bir döneme adım adım ilerliyoruz. Ne zorluk yaşarsak yaşayalım, sevdiklerimizi, ailemizi, ekiplerimizi korurken aynı zamanda eğitime yatırım yapmaya, geleceğimizi daha çok düşünmeye ve geleceğimizi kurgulamaya birlikte devam ettik.

L’Oréal Professionnel Ürünler ailesi olarak en iyi partneriniz olmak için tutkuyla çalışmaya devam ettik, daha da iyisini yapmak için çalışmaya devam ediyoruz. Bugün, gururla söylüyorum ki geçen hafta itibarıyla müthiş bir iletişim kampanyasının başlangıcını yaptık. “Kendine Bir Güzellik Yap” kampanyası, kuaförlüğün ne olduğunu, müşterisine ne kadar değer verdiğini ve müşterilerinin güzelliğini ortaya çıkarmak için ne kadar önemli olduğunu kadınlara ve erkeklere hatırlatacak çok önemli bir davet, tüm kuaförlüğün kampanyası.

L’Oreal Professionnel olarak bu büyük medya kampanyasını sizlere ilan etmekten büyük bir onur ve heyecan duyuyorum. Bu sadece bir medya kampanyası değil, servisimizi daha da güzelleştirerek müşterilerimize yepyeni bir güzellik anlayışını sunarak, farklı sebeplerle salonlarımıza artık gelmeyen müşterilerimizi “Artık senin için hazırım, senin için çok daha iyi hazırlandım” diyerek davet edeceğimiz, genç kuaförle kuaförlüğün ne olduğunu anlatacağımız ve kadının da erkeğin de salonlardan uzak kaldıkları dönemde fark ettiği gibi kuaförlüğün önemini tekrar hatırlatacağımız, işlerimizi büyütebileceğimiz bir kampanya.

Bu kampanyanın dijital yönü de olacak. Farklı ürün ve servis videolarıyla sizlerin salonlarda verdiğiniz servisleri de ön plana çıkaracak. Hepinizi “Kendine Bir Güzellik Yap” kampanyasını maksimum şekilde kullanmaya davet ediyorum. Ekip arkadaşlarımız da L’Oreal ile çalışan salonlara kullanabilecekleri görselleri gönderiyor olacaklar. Sizler de bu güzel daveti müşterilerinizle paylaşabilirsiniz. Aynı zamanda salonunuzdaki servisleri çeşitlendirerek, farklı projelerle birlikte kazanmaya davet ediyorum. Salonlarınızda müşterilerinizi daha güzel bir şekilde ağarlayın ve daha iyi bir gelecek kurun!’

Sevgiler, görüşmek üzere,
Gülşah Camcı Yılmaz
L’Oreal Professionel Ürünler Türkiye Genel Müdürü

İlgili videoyu aşağıda izleyebilir; hazırlanan video çalışmasını sizde sosyal medya hesaplarınızdan rahatlıkla paylaşabilrisiniz.

Önceki İçerikJules Tognini İmzalı Yaratıcı Kısa Saçlar
Sonraki İçerikKağıt Kesiği Bob: Yeni Başlangıçlar ​​İçin İlk Adım