fbpx

Kuaförlük Sektöründe Dijital Başarı Stratejileri

Kategori

Geleceğin pazarlama anlayışı

Google mecraları ile markalaşma

Kuaförlük Sektöründe Dijital Başarı Stratejileri , Video Reklamları, Masthead, Görüntülü Reklamlar, TrueView Reklamları, Lightbox Reklamları, Search Ads, marka bilinirliği, konumlandırma

Günümüzde, Google arama motoru olmaktan öte marka geliştirmek ve bilinirlik artırmak için interaktif çözümler üreterek firmaların doğru zamanda, doğru mesajı, doğru kişiye ulaştırmasında etkin sonuçlar yaratıyor.

Salonlarda kuaförler bilinirlik sağlamak için özellikle Instagram ve Facebook kanalları aktif olarak kullanılmaya başladı. Peki dijital mecraların sunduğu fırsatlar sadece sosyal medya kanalları ile mi kısıtlı! Bu sorunun cevabı tahmin edersiniz ki tabii ki hayır! Potansiyel müşterileri salonunuza çekmek için minimum bütçe maksimum fayda ile Google mecralarını kullanabilirsiniz…

Dünya nüfusunun ¼’üne ulaşan Google arama motoru, demografik olarak tüketici iç görülerini doğrultusunda elde edilen veriler firmalar için çok ciddi bir kaynak teşkil ediyor. Tüketici davranışları görsel mecralarda mesajı algılamak konusunda daha etkin sonuçlar verdiği için özellikle 26.5 milyon aylık tekil kullanıcının aylık 4.7 milyar video izlediği Youtube kanalını doğru kullanmak çok büyük önem taşıyor.

Kuaförlük Sektöründe Dijital Başarı Stratejileri , Video Reklamları, Masthead, Görüntülü Reklamlar, TrueView Reklamları, Lightbox Reklamları, Search Ads, marka bilinirliği, konumlandırma

Salonlarda tasarladığınız saçları Youtube’a ekleyerek marka bilinirliğinizi artırın!

Youtube kanalı ile salonlarda tasarladığınız saçları müşterilerinizden izin alarak çekip, kolayca salonunuz adına açtığınız hesaba yükleyebilirsiniz. Videoyu yüklerken dikkat çekici bir başlık yazmanız tıklanma oranını artıracaktır. Ayrıca kullanıcı videoyu seyretmeyi kendisi tercih ettiği için etkileşim oranı yüksek olacaktır. 

Salonunuzda viral reklam diye adlandırdığımız bir hikayesi olan ilgi çekici videolar çekebilirsiniz….

Peki bu reklamlar kullanıcıya nasıl ulaşır?

İşbirliği yaptığınız firmanın reklamlarının önüne TrueView adını verdiğimiz kullanıcının izlemek istemezse reklam atla butonuna tıklayarak geçeceği reklamlar verebilirsiniz. Üstelik, kullanıcı reklamın 30 saniyesinden sonrasını izlediğinde ödeme yapmak zorunda değilsiniz. Bu sayede kullanıcı reklamı atlasa dahi salonunuzun ismi reklamın ilk 5. saniyesinde geçse dahi akılda kalıyor.

Ayrıca Moda Haftaları gibi hedef kitlenizin dikkatini çekecek önemli etkinliklerde Search ad. Reklam vererek, salonunuzun marka değerini artırabilirsiniz.  

Hazırlayan: Zeynep Taner Abacı

Önerilenler

Benzer İçerikler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz