Kuaförler, vitrinleri olan Instagram’da nelere dikkat etmeli?

Kuaförlerin yeni vitrinleri Instagram sayfaları…Instagram, çalışmalarını sergileyebildikleri ve müşterilerine doğrudan ulaşabildikleri bir platform olarak günümüzde kuaförlerin en önemli pazarlama aracı. Peki, vitrininizi doğru kullanıyor musunuz? Instagramda paylaştığınız saç fotoğraflarında nelere dikkat etmelisiniz? Instagram fotoğrafları övgü toplayan saç tasarımcısı Jenny Strebe’den önemli ipuçları:

Baş pozu

En iyi fotoğraflar, baş hafifçe sola / sağa eğildiğinde elde edilir (çene omuza doğru)

Doğallık

Jenny müşterilerinin fotoğraflarını çektiğinde, onlara şunu söylüyor: “Gözlerini kapa ve aç.” Gözlerini açtığı an kişi genellikle en doğal görünümüne kavuşur.

Arka Plan

Jenny, görüntü kirliliği yaratmaması için sakin, nötr bir arka plan (örneğin bej) öneriyor.

Işık

Her zaman iyi ve eşit (homojen) aydınlatmaya dikkat edin, daha profesyonel görünür ve her bir saç telini görmenizi sağlar

Koyu renkli saç fotoğrafları

Koyu renkte toplanmış saç ya da topuzu tam olarak göstermek çok zordur. Bunu yapmak için, Jenny saça birkaç saç eklentisi tutturmayı seviyor, bu da saçın yapısını ve derinliğini ortaya çıkarıyor.

Filtreden uzak durun

Renkli fotoğrafların üzerine filtre koymayın, çünkü sahte renk sonuçları yanlış müşteri talepleri yaratır.

Model Kataloğu

Instagram’ınız sizin model kataloğunuzdur, sayfanızı müşterilerinize fikir veren görseller sunmak üzere kullanmalısınız; kişisel paylaşımlardan mümkün olduğunca uzak durun.

Listeler

Fotoğraflarınız için her zaman aynı anahtar kelimeleri (hashtag’leri’) kullanın. Yalnızca kopyalayıp yapıştıracağınız hashtag (#) listeleri hazırlayın.