Kuaförlerin sosyal medyada başarıyı yakalamasında, her alanda olduğu gibi içerik büyük bir rol oynuyor. Sosyal medyada içerik oluştururken önceliğiniz ne olmalı? Kuaförler için etkili birkaç tüyo paylaşarak başlayalım.
Paylaştığınız gönderilerin içeriği mümkün olduğunca özgün ve gerçek olmalı. Ancak, elbette bu tek başına yeterli değil. Aynı zamanda, içeriğin mümkün olduğunca çok erişim sağlaması ve etkileşim alması da gerekli.
Hedefe uygun içerik
Tüm pazarlama çabalarında olduğu gibi, sosyal medyada doğru içeriği oluşturmak için kendinize sormanız gereken ilk soru şu: Oluşturduğum içerikle kime ulaşmak istiyorum?
Örneğin, potansiyel balyaj müşterilerine ulaşmak veya onları kazanmak istiyorsanız, içeriğinizi buna göre ayarlamalısınız.
Ayrıca paylaştığınız içerik, daima şu 3 kriterden birini karşılamalıdır:
İlham: Çok güzel, çarpıcı bir fotoğraf, müşteriyi yeni bir saç modeli veya rengi hakkında düşünmeye teşvik edebilir.
Katma değer: Bunu, örneğin doğru saç bakımını açıklayarak veya fotoğraf açıklamasında adım adım prosedürleri anlattığınız, öncesi ve sonrası fotoğraflarıyla desteklediğiniz bir içerik hem dikkat çekecek hem de çok etkileşim alacaktır.
Eğlence: Ulaşmak istediğimiz kişilerin kendilerini buldukları eğlenceli ve komik bir içerik olabilir. Örneğin, “Salondaki 5 müşteri tipi”başlıklı komik bir içerik, içeriğinizin başkaları tarafından paylaşılma olasılığını ve beğeni sayısını arttırabilir.
Bütün bunları sadece fotoğraf paşlaşımı ile değil, aynı zamanda video içeriğiyle de oluşturabileceğinizi unutmayın.
Kuaförlerin sosyal medyada başarıyı yakalamasında, her alanda olduğu gibi içerik büyük bir rol oynuyor. Sosyal medyada içerik oluştururken önceliğiniz ne olmalı? Kuaförler için etkili birkaç tüyo paylaşarak başlayalım.
Paylaştığınız gönderilerin içeriği mümkün olduğunca özgün ve gerçek olmalı. Ancak, elbette bu tek başına yeterli değil. Aynı zamanda, içeriğin mümkün olduğunca çok erişim sağlaması ve etkileşim alması da gerekli.
Hedefe uygun içerik
Tüm pazarlama çabalarında olduğu gibi, sosyal medyada doğru içeriği oluşturmak için kendinize sormanız gereken ilk soru şu: Oluşturduğum içerikle kime ulaşmak istiyorum?
Örneğin, potansiyel balyaj müşterilerine ulaşmak veya onları kazanmak istiyorsanız, içeriğinizi buna göre ayarlamalısınız.
Ayrıca paylaştığınız içerik, daima şu 3 kriterden birini karşılamalıdır:
İlham: Çok güzel, çarpıcı bir fotoğraf, müşteriyi yeni bir saç modeli veya rengi hakkında düşünmeye teşvik edebilir.
Katma değer: Bunu, örneğin doğru saç bakımını açıklayarak veya fotoğraf açıklamasında adım adım prosedürleri anlattığınız, öncesi ve sonrası fotoğraflarıyla desteklediğiniz bir içerik hem dikkat çekecek hem de çok etkileşim alacaktır.
Eğlence: Ulaşmak istediğimiz kişilerin kendilerini buldukları eğlenceli ve komik bir içerik olabilir. Örneğin, “Salondaki 5 müşteri tipi”başlıklı komik bir içerik, içeriğinizin başkaları tarafından paylaşılma olasılığını ve beğeni sayısını arttırabilir.