fbpx

Veda&Merhaba: Gülşah Camcı Yılmaz ve Volkan Yıldız ile…

L’Oréal Profesyonel Ürünler Bölümü Genel Müdürü olarak görev yaptığı süreçte kuaförlük sektörüne çok büyük hizmetler veren, kuaförlüğün dijital dünyaya ve geleceğe taşınmasında büyük payı olan Gülşah Camcı Yılmaz, Türkiye’de elde ettiği bu başarıyı şimdi terfi ettiği Sub Mena (Güney Asya, Pasifik, Orta Doğu, Afrika) Bölgesi Gelişen Pazarlar Genel Müdürü pozisyonuyla taçlandırıyor. Loreal Professionel Türkiye’nin yeni Genel Müdürü ise özellikle e-ticaretteki deneyimiyle öne çıkan Volkan Yıldız oldu. Gerçekleştirdiğimiz röportajda Yılmaz, ülkeye veda etmeden Türk kuaförlerine ve sektöre önerilerde bulunurken, Volkan Yıldız, Loreal’in gelecekte heyecan verici projelere hazırlandığının müjdesini verdi.

veda ve merhaba

Tamamı Estetica 2021 Yaz sayısı sayfa 100’de yer alan röportajdan birkaç alıntı:

Gülşah Camcı Yılmaz: Dünya değişiyor, peki bizim buradaki rolümüz ne? Herkese vizyonumuzu gösterip, “Bizimle misiniz, bu zorlu yolda bizimle yürümeye hazır mısınız?” diye sorduk. “Korkmayın, bu yolda birlikte yürüyeceğiz ve ne yapılması gerekiyorsa birlikte yapacağız” dedik. Çok mutluyum ki sektörün önde gelen kuaförleri, genç kuaförler ve duayenler kendilerine düşen rolü çok iyi oynadılar. Bizimle çalışan ya da çalışmayan kuaförlere ciddi bir vizyon gösterdik. Hep birbirimizi destekleyerek gittik. Estetica dergisinin rolü de bu anlamda çok büyüktü. Dijital denince kuaförün aklına gelen şey sosyal medyadır. Önceleri buna çok direnen kuaförler oldu. Dijital Danışmanlık diye özel bir bölüm kurduk.  O gün sosyal medyaya direnen kuaförler, bugün parmak ısırttıracak kadar iyi sosyal medya hesaplarına sahip oldular.

volkan yıldız

Volkan Yıldız: L’Oréal’in bu mesleğin gelişmesinde büyük bir misyonu var. Çıkış noktası da 1909’da kuaförler olduğu için, L’Oréal’in kuaförü bir satış noktası olarak görmenin ötesinde kuaförler aracılığıyla güzelliği yayma misyonu var. Kuaförlerin vizyonunu gördüğümde de çok etkilendim. Pandemide uzun süre devam eden bir durağanlıktan sonra hem salon sahiplerinin hem çalışanların gözleri ışıl ışıldı. O enerjiden çok olumlu etkilendiğimi söylemeliyim.

Gülşah Camcı Yılmaz: Müşterilerinizi lütfen deneyin. Çalıştığınız firmaları da tabii ki dinleyin, ama sizin müşteri kitleniz size aslında ne yapmanız gerektiğini çok yakından gösteriyor ve söylüyor olacak. En önemli şey bu. Bu, L’Oréal olarak bizim de en iyi yaptığımız şeydir.

Röportajın tamamı Estetica Dergisi 2021 Yaz sayısında!

Önerilenler

Benzer İçerikler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz