Goldwell, KMS veya Oribe kullanan tüm Kao Salon Division müşterilerinin katılabilidiği Global Creative Awards 2022, bu yıl Amsterdam’da canlı olarak 7 kategoride sunulacak.
Kao Salon Division Global Creative Awards 2022, kuaförlere tüm yaratıcılıklarını herhangi bir sınırlama olmaksızın gösterme şansı sunuyor!
Kao Global Creative Awards 2022’nin temel taşı, kuaförlerin yaratıcılıklarıyla kendi benzersiz vizyonlarını gösteren bir başvuru yapmakta özgür olmaları. Goldwell, KMS veya Oribe kullanan tüm Kao Salon Division müşterileri yarışmaya katılabiliyor. Global Creative Awards 2022, ünlü yarışmayı bu yıl yeniden canlı olarak 7 kategoride sunacak.
Kreatif ve İletişim Başkan Yardımcısı John Moroney; “İlk Global Yaratıcı Ödüller 2021’de düzenlendi. Dünyanın dört bir yanındaki kuaförler ilham verici görüntüler yaratmaya hazır olduklarını gösterdiler. Bu da yaratıcılığın asla durmadığını (#creativityneverstops) bir kez daha kanıtlıyor,” dedi.
Kuaförler, Teknik Ödüllerde (3 Kategori) ya da Yayın Kuaförlüğü ödüllerinde (4 Kategori) yarışabilir.
GLOBAL CREATIVE AWARDS TEKNİK ÖDÜLLER
Yaratıcılık, bir fotoğraf çekimi ile başlayıpe canlı bir teknik yarışma ile sona eriyor. Yıllar boyunca Color Zoom Challenge, binlerce stiliste rekabet etmeleri için ilham verdi. Şimdi de yeni bir şekilde heyecan vermeye devam ediyor.
/ Yılın Yeni Yetenek Renklendirme Uzmanı: Dünyaya, yaratıcı mükemmellik için yaşın bir ön koşul olmadığını, yeteneklerini ve teknik yeteneklerini göstermek… Bu kategori, beş yıldan az deneyime sahip kuaförler için tasarlandı.
// Yılın Kreatif Renk Uzmanı: Ana renk yarışması. Bu kategoride kuaförler, çarpıcı bir fotoğrafla vizyonlarını ortaya koyar ve ardından uluslararası canlı yarışmada onu yeniden yaratırlar. Bu kategori, renk dünyasında rekabet etme tutkusu ve dürtüsü olan tüm kuaförlere açık.
/// Yılın Kreatif Kuaförü: Bu yeni kategori, işlerinin üstünlüğünü dünyaya göstermek isteyen tüm tutkulu saç kesimcilerine açık. Bu kategoride kuaförler, çarpıcı bir fotoğrafla vizyonlarını ortaya koyar ve ardından uluslararası canlı yarışmada onu yeniden yaratırlar.
Teknik kategorilerin katılımcıları da kendi ülkelerinde önce ulusal düzeyde yarışmış olmak zorundadır. Daha sonra Altın Ödülü kazananlar uluslararası canlı yarışmaya geçer.
YAYIN ÖDÜLLERİ
Yalnızca fotoğraftan oluşan küresel bir yarışmanın dört heyecan verici yeni kategorisi, aynı zamanda editoryal yaratıcılıktaki son noktayı da kutluyor.
/ Yılın Erkek Kuaförü: Stilistler, son teknoloji erkek görünümlerinden oluşan bir koleksiyon oluşturarak erkek şekillendirme ve berberlikteki ustalıklarını ve uzmanlıklarını gösterirler.
// Yılın Salon Ekibi: Bu kategori, tüm salon ekibinin yaratıcılığını ortaya koyarak tüm ekibin gücünü göstermenin yanı sıra ortak bir vizyonu temsil eden bir koleksiyon oluşturmak için mükemmel bir fırsat.
/// Yılın Avangard Kuaförü: Bu ödülü kazanmak için kuaförlerin geleneksel saç şekillendirmenin sınırlarını zorlaması ve vizyoner çalışma koleksiyonlarıyla ilham vermeye cesaret etmesi gerekiyor.
//// Yılın Editoryal Renk Uzmanı: Bu kategoride kuaförler, vizyonlarını renkli olarak ifade etmeli ve renk yaratıcılığını, kesinliğini ve vizyonunu sergileyen bir editoryal renk koleksiyonu oluşturmalılar.
Editoryal kategorilerin katılımcıları, global olarak yalnızca fotoğraflı katılımdan oluşan uluslararası yarışmada küresel olarak yarışmak zorundadır. Teknik kategorilerin her birinin Altın Ödül Kazananları, tüm yaratıcı çabaları için tanınmayı ve ödülü hak ediyor. Kupalarına ek olarak, global kapsamda yayınlarda yayınlanma hakkı da elde edecekler.
Global Creative Awards’ın kazananları, 2022 Ekim ayında CANLI olarak Amsterdam’da düzenlenecek olan Kao Salon Global Experience Etkinliği’nde açıklanacak.
Global Creative Awards ile ilgili daha fazla bilgi ve tüm gereksinimler, kurallar ve düzenlemeler için lütfen globalcreativeawards.com adresini ziyaret edin.
Kaynak: Gary Kelly – Estetica Magazine