Estetica Dergisi’nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 4

Kategori

Estetica Dergisi'nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 4

Satışın ve salon misafirlerine doğru ürünleri sunmanın önemi konusunda Aveda salonları bilgi ve deneyimlerini paylaştılar.

İşte sorularımız: Salonunuz için ürün satışı neyi ifade ediyor? Önemi nedir? Satışta Aveda farkı nedir? Müşterilerinizin yorumları nasıl? Ve cevapları:

Gökhan Özcan, Erdem Kıramer İstinye Park – İstanbul: Bir kuaför için satış her şeyi ifade eder, ek bir gelir sağlar. Bunun dışında satış farklı tekniklerle uygulanan bir iştir. Kimisi zorla bir satış yapar kimisi ise kendi kendini satar. Aveda’da kendi kendini satan bir ürün.

Satış üzerine ekibimle beraber eğitimlere katılıyoruz. Zaten Aveda’nın düzenli olarak yapmış olduğu bir program var. Bu program dâhilinde biz bu eğitimlere katılımcı olarak gidiyoruz. Elimizden geldiğince kaçırmamaya çalışıyoruz. Ekip de periyodik bir şekilde ürün bilgisi ve satış olarak bilgilerini tazeliyor. Bu sebeple de Aveda’nın misyonuna uygun olarak hizmet veriyoruz.

Aveda’nın bilinirliği fazla. İnsanlar artık anında neyin ne olduğunu telefonundan açıp öğrenebiliyor. Zaten Aveda markasını görünce farkını anlıyor. Bir kere doğaya saygılı, insana saygılı, çevreye saygılı bir ürün. Geri dönüşümü kolay olan maddelerle üretiliyor ve tekrar kullanılıyor. Biz Aveda’nın fabrikasını da gezdik ve orası da keza aynı şekilde doğaya duyarlı ve kendi elektriğini kendi üreten bir fabrika.

Genelde Türk kadınının saçları çok işlem görmüş saçlar olduğu için belli başlı ürünlerde özellikle çok iyi tepkiler alıyoruz. Geri dönüşü daha fazla olduğu için yapılandırıcı ve nemlendirici ürünleri çok satılıyor. Biz salon olarak ekstra bir satış girişiminde bulunmuyoruz ve böyle bir niyetimiz de yok. Zaten dediğim gibi ürün kendi kendine satıyor. Müşteriler kendi talep ediyor. İlk zamanlar Aveda’yı bizden daha iyi tanıyan müşterilerimiz vardı. Ben Aveda ile ilk olarak 15 yıl önce tanıştım. Müşterimiz Amerika’dan yanında getiriyor ve saçımı bununla yıka gibi taleplerde bulunuyordu. Aveda’yı ilk o zamanlar tanımıştım ve merak etmiştim. Daha markayı ben tanımazken müşterilerimden duyuyordum.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Önerilenler

Benzer İçerikler