Estetica Dergisi’nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 3

Kategori

Estetica Dergisi'nden özetler: Başarılı satışın ipuçları – 3

Satışın ve salon misafirlerine doğru ürünleri sunmanın önemi konusunda Aveda salonları bilgi ve deneyimlerini paylaştılar.

İşte sorularımız: Salonunuz için ürün satışı neyi ifade ediyor? Önemi nedir? Satışta Aveda farkı nedir? Müşterilerinizin yorumları nasıl? Ve cevapları:

Devlet İzgi, Dez Kuaför – Ankara: Satış müşteriyi doğru yönlendirmeyi ifade eder. Doğru ürünü tercih etmesini böyle sağlarsınız. Aveda ürünlerinin doğal olması ve dünya çapında tanınması ise müşteri için avantaj oluyor. Müşterilerimiz silikon ve paraben içermeyen Aveda ürünlerini rahatlıkla kullanıyor ve doğallığı tercih ediyorlar. Aveda’nın formüllerinin bitkilerden oluşması ve Estée Lauder’e bağlı bir marka olması onu güvenilir kılıyor. Doğal türevli olduklarından dolayı ürünlerden çok mutlu olduklarını ve faydasını gördüklerini söylüyorlar.

Saçın doktoru bence kuafördür ve ürün satışı reçete vermek gibidir. Aveda’da bizim en çok talep gören ürünümüz şu anda saç dökülmesini önleyen ürünler. Ayrıca yaz dönemine girdiğimizden beri güneş koruyucu ürünler çok tercih ediliyor. Mevsim geçişlerinde zaten ürün satışlarımızda büyük bir artış oluyor.

Satış çok önemli bir iş ve ben ekibimin bu konuda eğitim almasını sağlıyorum. Aveda’dan aldığımız eğitimlerle birlikte satışa daha çok yöneliyoruz. Satış müşteri için rahatsız edici bir konu ve bunun eğitimle mutlaka desteklenmesi lazım. Yoksa müşteri kendini ürün almak zorunda hissedip tedirgin oluyor. Bunu hissettirmemek için eğitim gerekli. Müşteriyi iyi hissettirecek şekilde satış yapmaya çalışıyoruz.

hairist.com.tr’nin resmi

 mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

 

 

Önerilenler

Benzer İçerikler