fbpx

Dünya Günü Vesilesiyle Aveda’dan Temiz Suya Destek

Aveda, Dünya Günü (22 Nisan) vesilesiyle sınırlı sayıda ürettiği “Shampure Nurturing Shampoo Bar” Katı Şampuanı, 1 Nisan’dan itibaren satışa çıkardı. Her satıştan 5 dolar doğrudan charity: water’ın temiz su projelerine gidecek.

Dünyamızın karşı karşıya kaldığı çevresel tehditlere dikkat çekmek amacıyla her yıl 22 Nisan’da kutlanan Dünya Günü yaklaşırken Aveda, 2021 yılında gelişmekte olan ülkelere temiz su sağlamayı amaçlayan ve kar amacı gütmeyen yardım kuruluşu charity:water’ı destekleyecek.

Aveda’nın kurucusu Horst Rechelbacher, 1999 yılında marka için yıllık Dünya Ayı kampanyasını başlattığından bu yana, Aveda önemli bir etki yaratarak dünya çapında çevresel hedefler için yaklaşık 65 milyon dolar topladı. Marka bu yıl yardım kuruluşu charity: water ile birlikte Hindistan, Nepal, Madagaskar ve Etiyopya’da ihtiyacı olan insanlara temiz su sağlamak için 2 milyon doları aşkın para toplama misyonunu üstleniyor.

Sınırlı Sayıda Üretilen Her Katı Şampuan Satışının %5’i Su Projelerine…

Aveda, charity: water ile ortaklığının bir parçası olarak sınırlı sayıda ürettiği yeni “Shampure Nurturing Shampoo Bar” Katı Şampuanı, 1 Nisan’dan itibaren satışa çıkardı. Ürünün her satışından 5 dolar doğrudan charity: water’ın temiz su projelerine gidecek.

Aveda Dünya Günü
2021 Dünya Günü’nde (22 Nisan) bir ilk gerçekleştirilerek hem online hem de ABD’deki Aveda mağazalarındaki satışların yüzde 100’ü charity: water’a bağışlanacak

Yüzde 100 vegan

Yeni Shampure Nurturing Shmpoo (Besleyici Katı Şampuan), silikon, sülfat temizleyici içermiyor. Tamamen vegan olan ürün, gezegene hiçbir zarar vermezken saçlara hassas bir bakım sunuyor. Habeş yağı (Abyssinian) içeren ürün, saçları Aveda’nın özel sakinleştirici aromasıyla buluşturarak nazikçe temizlerken, ağırlık yaratmadan saçı uzun süre besliyor.

Aveda’nın sürdürülebilir ambalajlama taahhüdüne uygun olarak sıfır plastik ambalaja sahip olan Shampure Nurturing Shampoo Bar Katı Şampuan’ın üretim sürecinden kaynaklanan atıkların yüzde 100’ü “Clean the World” vakfına bağışlanacak. Vakıf da bunu ihtiyacı olan topluluklar için yeni sabun kalıplarına dönüştürecek.

22 Nisanda Satışların %100’ü Yardım Kuruluşuna…

Dahası, 2021 Dünya Günü’nde (22 Nisan) bir ilk gerçekleştirilerek hem online hem de ABD’deki Aveda mağazalarındaki satışların yüzde 100’ü charity: water’a bağışlanacak.

Önerilenler

Benzer İçerikler

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz