Kuaförlüğün ışıltılı markası Kérastase, özel ürünlerinin yanı sıra özel projeleriyle de ışık saçıyor.
“Couture Styling” lansmanı hakkında Kérastase Türkiye Direktörü Neslihan Üner ve Kérastase İş Geliştirme-Eğitim Müdürü Ayşen Ensel ile konuştuk.
Estetica: Kérastase markasını güçlü ve tercih edilir kılan özelliklerini paylaşır mısınız?
Neslihan Üner: Kérastase bildiğiniz gibi dünyanın en lüks salonlarında en prestijli kuaförler tarafından kullanılıyor. Bu marka başarısının kaynağında herşeyden önce saç tasarımcılarının ihtiyaçlarına uygun yüksek kaliteli, yenilikçi, ilham veren ürünleri geliştiriyor olması yatıyor.
Estetica: Kérastase yüzü olarak Kate Moss ile bir işbirliği ve yeni ürünler var. Güçlü ve ses getiren bir işbirliği. Kuaförlüğe de katkı sağlayan bir proje. Neler anlatacaksınız? Couture Styling derken?
Neslihan Üner: 2013’te Kérastase olarak yepyeni bir çağ başlatıyoruz. “Saç Modası Çağı”. Kişiye özel şekillenen stiller, uzun süreli tutuş gücüyle özgürce hareket eden saçlar… Dünyaca ünlü saç gurusu Luigi Murenu ile birlikte kuaförlerin ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanan bu ikonik styling ürünler tasarım dünyasında gerçek bir devrim niteliğinde. Ve bu devrimi yaratırken tüm dünyanın stil ikonu olarak kabul ettiği ünlü bir top model ile işbirliği yapıldı. Kérastase dokunuşu ile Kate Moss!
Estetica: Kérastase Couture Styling ürünlerinin özelliklerinden bahseder misiniz?
Ayşen Ensel: Kérastase Couture Styling, kişiselleştirilmiş yapılandırma ve son dokunuş olarak Prado mavisi ve Menekşe moru 2 renk kategorisinde 6 üründen oluşan bir koleksiyon.
Prado mavisi olan seride 4 adet şekillendirici ürün var ve nemli saçlarda kullanılıyor, saçta hafızaya aldığı dokunuşlarıyla natürel plaj dalgaları, romantik S’ler, ve saçta yükselen ve hacmin öne çıktığı saçlar için muhteşem bir etki oluşturuyor.
Menekşe moru olan seri kişiselleştirilmiş son dokunuş ürünleri 2 adet ürün var, Laque Couture esnek sabitleyen sprey ve hacmin ve tazeleme etkisinin yeni ilahı Power Bluff kuru şampuan.
Kérastase Couture Styling hakkında detaylı bilgiyi Estetica Dergisi Ekim Kasım sayısında bulabilirsiniz.