Kuaförlerin yeni vitrinleri Instagram sayfaları…Instagram, çalışmalarını sergileyebildikleri ve müşterilerine doğrudan ulaşabildikleri bir platform olarak günümüzde kuaförlerin en önemli pazarlama aracı. Peki, vitrininizi doğru kullanıyor musunuz? Instagramda paylaştığınız saç fotoğraflarında nelere dikkat etmelisiniz? Instagram fotoğrafları övgü toplayan saç tasarımcısı Jenny Strebe’den önemli ipuçları:
Baş pozu
En iyi fotoğraflar, baş hafifçe sola / sağa eğildiğinde elde edilir (çene omuza doğru)
Doğallık
Jenny müşterilerinin fotoğraflarını çektiğinde, onlara şunu söylüyor: “Gözlerini kapa ve aç.” Gözlerini açtığı an kişi genellikle en doğal görünümüne kavuşur.
Arka Plan
Jenny, görüntü kirliliği yaratmaması için sakin, nötr bir arka plan (örneğin bej) öneriyor.
Işık
Her zaman iyi ve eşit (homojen) aydınlatmaya dikkat edin, daha profesyonel görünür ve her bir saç telini görmenizi sağlar
Koyu renkli saç fotoğrafları
Koyu renkte toplanmış saç ya da topuzu tam olarak göstermek çok zordur. Bunu yapmak için, Jenny saça birkaç saç eklentisi tutturmayı seviyor, bu da saçın yapısını ve derinliğini ortaya çıkarıyor.
Filtreden uzak durun
Renkli fotoğrafların üzerine filtre koymayın, çünkü sahte renk sonuçları yanlış müşteri talepleri yaratır.
Model Kataloğu
Instagram’ınız sizin model kataloğunuzdur, sayfanızı müşterilerinize fikir veren görseller sunmak üzere kullanmalısınız; kişisel paylaşımlardan mümkün olduğunca uzak durun.
Listeler
Fotoğraflarınız için her zaman aynı anahtar kelimeleri (hashtag’leri’) kullanın. Yalnızca kopyalayıp yapıştıracağınız hashtag (#) listeleri hazırlayın.