L’Oréal Professionnel, Bodrum Kefaluka Otel’de muhteşem bir organizasyon ile Bodrum Yaz Kampı’nı gerçekleştirdi.
Dünyaca ünlü saç tasarım ve imaj danışmanı, Fransız kuaför Serge Moreau, Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen 172 kuaföre İmaj Danışmanlığı Eğitimi verdi. Eğitimin ilk gününde Serge Moreau, duygulara dokunmanın ne kadar önemli olduğunu anlatırken yüz şeklinin analiz edilmesi ve saçın yüze etkisi, renkler ve ürünlerin etkileri, vücut analizi ve saçın kıyafet, aksesuar ve genel yaşayış tarzına göre yorumlanması konularında sırlarını Türk meslektaşları ile paylaştı.
L’Oréal Professionnel Bodrum Yaz Kampı’nda L’Oréal Professionnel Pazarlama ve Eğitim Müdürü Levent Allovi değişen dünyada dijitalin öneminden bahsederek dijital ve sosyal medyada öne çıkan konular, sosyal medya kullanımı gibi konularda dikkat edilmesi gerekenleri vurguladı.
L’Oréal Professionnel Eğitim ve Pazarlama Müdürü Levent Allovi’den etkinlik ile ilgili bilgi aldık: ‘Bu yıl düzenlenen L’Oréal Professionnel Yaz Kampı, tüm profesyonellerimiz ile bir araya gelip kuaförlük sektörünün gelişimine olanak tanıyan çok zengin içerikleri paylaştığımız bir etkinlik oldu. Dünyaca ünlü Serge Moreau ile İmaj Danışmanlığı herkesin senelerdir dinlemekten çok büyük keyif aldığı ve bir çok şey öğrendiği bir eğitim. Bu eğitimi bu sene 172 kuaförümüzle birlikte tamamladık.
Bununla birlikte yenilikçi ürün ve servislerimiz ile müşteriye hem renk, hem bakım hem de şekillendirme ürünleriyle bir çok farklı yeni servis imkanı sunuyoruz. L’Oréal Professionnel’den ilk ve tek %100’e kadar doğal içeriklerden oluşan Source Essentielle lansman heyecanını burada kuaförlerimiz ile birlikte paylaştık. Kuaförlerimizi tek* yıkamada saçtan akarak arınan Flash Profesyonel Saç Makyajı ile buluşturduk. Bu tarz etkinlikler ile kazanılan tecrübeleri müşteriler ile buluşturarak sektörün gelişimine katkı sağlamak mutluluk verici.’
Ürün Müdürleri Merve Kayıran ve Fulya Beken yeni Source Essentielle ve Flash Make-up lansmanlarını tanıttılar.
Ürün Müdürü Merve Kayıran L’Oréal Professionnel’den çok yeni; ilk %80-%100 oranında doğal kaynaklı bileşenler içeren, vegan profesyonel saç bakım serisi Source Essentielle ürününü; ürün müdürü Fulya Beken ise yeni #Colorfulhair Flash profesyonel saç makyajı ile tek* yıkamada saçtan arınan ve koyu bazda bile görünen renkleri kullanarak yaratıcılığın sınırlarını zorlayan Flash Profesyonel Saç Makyajı ürününü katılımcılarla paylaştı.
Doğayla özdeşleşen Source Essentielle lansmanı otelin çim alanında Source Essentielle kokteyli ve özel nefes eğitimiyle devam ederken kampın üçüncü günüde Ayşen Ensel tarafından Empati ve Salon Emotion eğitimi ilgiyle izlendi.
L’Oréal Professionnel’in 2005 yılında müşterilerin salonun içinde eşsiz bir yolculuk yaşatmak gerektiği ve müşteriye ne hissettirdiğinizin önemli olduğu ile ilgili sunmuş olduğu Salon Emotion konsepti ile ilintili konular ele alındı.
Bodrum’un muhteşem havasında son bulan organizasyondan sonra akıllarda kalan soru şuydu: ‘Bir sonraki ne zaman olacak?’
İşte L’Oréal Professionnel Bodrum Yaz Kampı’nda Estetica mikrofonlarına takılanlar:
Estetica: Ana hatlarıyla bu seminerde neleri paylaştınız?
Serge Moreau: 4 günlük total look eğitiminin, konseptin temel hatlarıyla özetlenmiş haliydi. Eğitimin içeriği 3-4 sene öncesine göre duygulara yönelik bir değişime uğradı. Farkındalık yaratmaya yönelik bir eğitimdi.
Estetica: Serge Moreau’ya göre dünyada kuaförlük nereye gidiyor?
Serge Moreau: Dünyada kuaförlük dijitalleşiyor. Duygusal ilişkiye geçemeyen sadece teknik üzerine yoğunlaşan kuaförleri iyi bir gelecek beklemiyor.
Kuaförlerin özellikle dijital aktivitelerinde, instagram sayfalarında sadece saç paylaşıyor olmaları, teknik yeteneklerini sergiliyor olmaları aslında bir şey ifade etmiyor. O paylaşımlarını, dünyaya bakış açılarını anlatacak içerikler ile zenginleştirmeleri gerekiyor. Müşteri salona geldiği zaman kuaförün onunla duygusal bir bağ kurması gerekiyor.
Estetica: Kuaförlere rekabette öne çıkmaları için tavsiye verebilir misiniz?
Serge Moreau: Duygusal ilişki kurmaları, iletişim gücünü arttırmaları, yetkinliğe sahip olmaları gerekiyor.
Bülent Şahin, ZB Bülent Şahin Kuaför – Gaziantep:
Serge Moreau’dan dördüncü kez eğitim alıyorum. Eğitimden empatiyi, pozitif olmayı öğrendim.
Cemal Mısdıllıoğlu, Kent Kuaför – Ankara: Çok keyifli bir kamptı. Mesleki gelişimimiz adına çok güzel bir eğitim oldu. Serge Moreau eğitimine daha önce katılmıştım. İnsanlar doğaya daha çok önem verdikleri için tanıtımı yapılan yeni ürün de salonlara canlılık getirecek.
Metin Tanış, MB Kuaför Feneryolu – İstanbul:
Çok güzeldi, sıkıştırılmış programdı. İyi bir tekrar oldu benim için.
Semra Erdem Örs, Nis Kuaför – İstanbul: Güzel bir eğitimdi. Müşterileri kategorize etme ve anlama anlamında bilgi edindik. Müşteri ile olan ilişkim o çerçevede değişecek. Yönlendirici oldu.
Yusuf Tulgay, Kuaför Yusuf Tulgay – İstanbul
Serge Moreau eğitimine üçüncü kez katılıyorum. Çok memnun kaldım. Eğitim bizi koltuğun arkasından alıp imaj danışmanı olarak lanse etmemizi sağladı. Kuaförlüğün geleceğini gösteriyor. Değindiği noktalar çok kritikti. Kendimizi sürekli yenilememiz gerektiğini, müşteriye sunumun nasıl yapılacağını, asla mazeretlerin arkasına saklanmayacağımızı çok iyi öğrendik. Satış konusunda kendi salonundan örnek vererek satışların düştüğünü, fakat farklı bir sunumla bunu eskisinden daha ileri seviyeye getirdiğini belirtti. Bizimde internette daha uygun fiyata var mazeretinden çıkmamız gerektiğini belirtti. Çok güzel bir mesleğimiz var. Bu kadar kuaförü de bir arada görmek beni çok mutlu ediyor. Yeni ürün lansmanları gerçekleşti. Kokuları çok güzel.
Zeynep Azeri Türk Özdem, Şahika Kuaför – Ankara:
L’Oréal Professionnel’in organizasyonları çok güzel geçiyor. Çok iyi organize oluyorlar. Ben her zamanki gibi çok keyif aldım. Çok faydalandım.
Haberin tamamını Estetica Dergisi Yaz Sayısı’nda bulabilirsiniz.
Abone olmak için hemen formu doldurun, arayalım…