Uluslararası Visionary Ödülleri’nde 2015, 2016 ve 2017 yıllarında finalist olan Avusturalya’nın kuaför markalarından Luigi Martini ile konuştuk.
Sens.ùs Artistik Direktörü Luigi MartiniSizi tanıyabilir misiniz?
Annem ve babamın bir kuaför salonu vardı. Kardeşlerim ile birlikte o salonda büyüdük. O zamanlardan beri mesleğe ilgim vardı. Her gün kendime yeni bir şeyler katabilmek için güne uyanıyorum. İşime olan hevesim ve merakım beni bir adım öteye taşıyor. Her sezon kendi çizgimi yansıtan koleksiyonlar tasarlıyorum. Sürekli yeni projeler üretiyorum. Biri güzellik salonu olmak üzere iki salonum bulunuyor. Müşterilerin beklentilerini dinleyip uygun çözümler üretiyorum.
Aldığınız ödüller?
İtalya Kuaför Ödülleri’nde ve Uluslararası Visionary Ödülleri’nde 2015, 2016 ve 2017 yıllarında finalist oldum. Anthony Mascolo ve Tony Rizzo gibi sektörde ikon olan kuaförleri bu platform sayesinde tanıdım. Kuaförlük sektörüne özel etkinlikler beni her zaman heyecanlandırmıştır. Etkinliğin gerçekleştiği Royal Albert Hall’un müthiş bir atmosferi var.
Saç tasarlarken nelerden ilham alıyorsunuz?
Sens.ùs için her dönem saç koleksiyonu hazırlıyoruz. Moda ve tasarımda yenilikçi trendlerden ilham alıyorum. Benim için bir bütün olarak kadının güzelliği, toplam görünüm önemli. Koleksiyon tasarlarken belli bir konsept üzerinden yola çıkarak fikir üretiyorum.
Kuaförler sosyal medyayı nasıl kullanmalı?
Sosyal medyanın kuaförler için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Sosyal medya sayesinde bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Hedef kitlenizi belirledikten sonra paylaşım yapmalısınız. Sarışınlık servisi vermek istiyorsanız salonda tasarladığınız sarı saçları daha sık paylaşmalısınız. Instagram ve Facebook’ta paylaştığınız tasarımları dünyanın her yerindeki kuaförler görebiliyor.