Sosyal medyayı nasıl kullanıyorsunuz?

Kategori

Sosyal medya endüstrisi ve çeşitli platform seçenekleri gelişiyor.

Sosyal medyayı kendilerini tanıtmak veya kitleleri veya müşterileriyle etkileşimde bulunmak için kullanmayan işletmeler sadece potansiyel işlerden değil, aynı zamanda pazarlama fikirleri ve gelir seçeneklerinden de kaçarlar. Bugün, müşterileriyle bağlantı kurmak için sosyal medyayı kullanan 50 milyondan fazla küçük işletme ve serbest çalışan var. İşte bu yüzden, güzellik sektörü profesyonelleri için bir iş platformu olan Stylie One’ın kurucusu olan Chad Hankinson, özellikle de güzellik endüstrisindeki işletmeler için sosyal medya aracılığıyla sunulan her şeyden yararlanmak için iş zorunluluğunu hissediyor.

Hankinson, “İnternet trafiğinin yüzde 56’sından fazlası mobil cihazlardan geliyor ve bu da yeni ve mevcut müşterilere ulaşan güçlü bir sosyal medya varlığını sürdürmek için hayati önem taşıyor.”

Hankinson’ın sosyal medya varlıklarını müşterilerini kazanıp koruyacak şekilde dönüştürmek için salonların kullanmasını önerdiği ipuçlarını keşfedin:

Resimler, videolar veya grafikler ekleyin. Video ve Facebook Canlı yayınları destekleyen yeni Facebook algoritmaları sayesinde videolar, çoğu sosyal platformda en geniş kitleye ulaşma olasılığı en yüksek olan içerik türüdür. Basit, göz alıcı fotoğraflar herhangi bir platform için harikadır ve Instagram, Twitter ve Facebook gibi platformlar arasında çapraz paylaşım yapılabilir.

İşletmenizdeki tüm sosyal medya konuşmaları izleyin ve yanıtlayın. Sosyal medya takipçileri en sevdikleri markalarla en sevdikleri sosyal medya platformları üzerinden bağlantı kurabildiğinde çok seviliyor. Kitlenizin kimi zaman gideceği bir kurum olmaktan ziyade, işinize dostça bir kişilik kazandırmak için uygun olduğunda, beğenerek, yorum yaparak ve mesajlaşarak kitlenizle bağlantı kurun. Bir marka sosyal medyada canlı olduğunda, sosyal takipçilerin bu marka ile birebir ilişki kurma olasılığı daha yüksektir.

Sosyal medya stratejinizi otomatikleştirin. Salonunuzu veya spa’nızın sosyal medyasını ele alırken bir plan yapın. Programınızdan önemli bir şey kaçırmamanızı sağlamak ve kitlenizle etkileşim halinde kaldığınızdan emin olmak için günlük, haftalık veya aylık bir takvim oluşturun.

Önerilenler

Benzer İçerikler