L'Oréal Profesyonel Ürünler Bölümü Genel Müdürü Emine Akad Gürpınar ile sektöre bakış
Emine Akad Gürpınar ile sektördeki bir yıllık deneyimini, izlenimlerini, çalışmalarını ve planlarını konuştuk.
Estetica: Öncelikle bir yılın ardından sektöre ilişkin izlenimlerinizi öğrenmek isteriz.
Emine Akad Gürpınar: Son derece dinamik, renkli kişiliklerin ve uzun yıllara dayalı ilişkilerin değerinin yüksek olduğu, önünde çok büyük fırsatlar bulunan ve tutku ile çalışmayı gerektiren bir sektör. Tüketicilerimize sunulan hizmette katedilecek çok yol var.
Estetica: 2014 yılını markalarınız açısından değerlendirir misiniz?
Emine Akad Gürpınar: Markalarımız 2014 yılında çok önemli gelişmeler, çift haneli büyümeler kaydettiler. L’Oréal Professionnel, Kérastase ve Matrix markalarımızın her biri kendi kulvarlarında önemli derecede büyüdü ve gelişti.
Estetica: Organizasyonda bir takım değişiklikler oldu. Paylaşır mısınız?
Emine Akad Gürpınar: Organizasyonumuz geçen sene pek çok seviyede yenilendi. Sektöre yaptığımız yatırımın bir göstergesi olarak, satış ve eğitim ekiplerimiz lider markalara yakışır güç ve büyüklükte her geçen gün daha da gelişiyor. Bana bağlı bölümlerin yönetimindeki pek çok arkadaşımızın sorumluluk alanları büyüdü. Bu sene başında, L’Oréal Profesyonel Ürünler Bölümü Pazar Geliştirme Müdürü Gülşah Camcı Yılmaz, Paris Genel Merkez’imizde Orta Avrupa Bölgesi Profesyonel Ürünler Bölümü Selektif Markalar Marka Direktörü olarak atandı. Organizasyonumuzda en dikkat ettiğimiz konuların başında çalışanlarımıza belirli kariyer yolları sağlayarak gelişimlerine katkıda bulunmak ve onları daha ileriye taşımak geliyor. Hareket halinde ve büyüyen yapımızda başarılı arkadaşlarımızın önünde her zaman daha büyük sorumluluk alma şansı tanıyan fırsatlar olacak.
Estetica: Sektörde 2015 yılında nasıl farklılık yaratacaksınız?
Emine Akad Gürpınar: Bizim amacımız kuaför salonlarına giden trafiği arttırmak ve kadınların memnuniyetle salondan ayrılmalarını sağlamak. Lüks saç bakımının tartışmasız lideri Kérastase, büyüyen eğitim ekibi ile yepyeni uygulamalarla tüm pazara örnek olmaya devam edecek. Matrix markamızda marka yapısına geçerek odaklanmayı arttıracağız ve Matrix’in “herkese ulaş, herkesi eğit” felsefesine paralel olarak yüksek kalitede ürün ve servisi ulaşılabilir fiyatlara sunmak isteyen tüm salonların markayı daha yakından tanımasına ve denemesine olanak sağlayacağız. Bir kere denediler mi onlar da markanın gücünü anlayacaklar.
Estetica: Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederiz. Sektöre mesajınızı öğrenebilir miyiz?
Emine Akad Gürpınar: 2014 yılında olduğu gibi 2015 yılında da sürdürülebilir büyüme anlayışı ile vizyonumuzu paylaşan her salonla yüksek kalitede ve güvenilirlikte ürün ve servisleri kadınlara sunmaya devam edeceğiz. Anlık kazanımlar için değil, hep beraber kuaförlük mesleğini ileri noktalara taşıma konusunda çalışmalarımız devam edecek.
Bu röportaj Estetica Dergisi Şubat-Mart 2015 sayısından derlenmiştir….