Günümüzde, tüketiciler kullandıkları ürün ve hizmetlerle aralarında bir bağ hissetmek istiyorlar. Apple, Coca-Cola gibi büyük şirketler, bu bağı geliştirme konusunda ustadır. Sizin salonunuz da bunu başarabilir. Müşterinize, onu güzelleştirdiğiniz kısa bir hizmet sunmak yerine, onun için bir sonraki ziyareti garantilediğiniz ve planladığınız bir bakım programı yaratın.
Direkt ürün satmayın!
Onlara direkt olarak ürün satmayın. Müşteriler, kendilerine bir şey satılmasını istemez ve buna ihtiyaç duymazlar. Onlara bakım programı uygularken hangi ürünleri kullandığınız, bu ürünlerin saçlarına ne gibi faydalar sağladığına ilişkin onları bilgilendirin. Böylece, siz önermeden kendileri ürünleri talep edecektir.
Modern salon müşterisi, bu türden bir kişiye özel uzmanlık ve danışmanlık için can atar. Kişiye özel danışmanlık sunmak, müşteriyle aranızda güçlü bağlar kurmak ve müşteri sadakatini sağlamak için çok önemli ve anlamlı bir yoldur. Bu tür bir hizmet alan ve özel olduğunu hisseden müşteri, uzun yıllar salonunuzun kapısından içeri girmeye devam edecektir.