Salon Mutluluğunuz İçin Personelinizin Önceliği

Kategori

İşletme Danışmanı Liz McKeon, salon mutluluğu ve pozitif çalışma ortamı için çalışanların ne kadar önemli olduğunu tartışıyor. Dünya Sağlık Örgütü tükenmişliği bir sağlık problemi olarak sınıflandırıyor. Belirtilere dikkat ederek, salonunuzdaki personelin tükenmişliğini önlemeye yardımcı olabilirsiniz. Kaygı, belirsiz bir sonucu olan herhangi bir şey için duyulan endişe, gerginlik veya huzursuzluk hissidir. Stres, insanların aşırı baskılara veya iş yerindeki kendilerine verilen diğer taleplere verdikleri olumsuz tepkidir.

Stresin bir hastalık değil, bir durum olduğunu belirtmekte fayda var. Bununla birlikte, stres aşırı ve uzun süreli hale gelirse, zihinsel ve fiziksel bir hastalık gelişebilir.

Ekibiniz Mutlu Mu?

Personel sağlığı, işyerinde gerekli bir husustur. Refah bozulduğunda insanlar hem zihinsel hem de fiziksel olarak hastalanabilirler. Sağlıklı motivasyon ve sağlıksız stres arasında ince bir çizgi var. İşyerinde stresin nedenleri çeşitlidir ancak değişimle başa çıkma, çatışma, zorbalık, etkin olmayan yönetim, uzun çalışma saatleri, eğitim eksikliği, iş kaybı tehdidi veya belirsiz bir iş özelliği ile başa çıkabilmek için yoğun bir iş yükü içerebilir.

Yukarıdakilerden kaçınmak istiyorsanız, salonunuza refah politikaları getirmelisiniz.

Pozitif Çalışma Ortamı Yaratın

Çalışanlarınızın değerli olduklarını bilmelerini sağlamak için net bir vizyon edinin. Bu, salonun başarılı olması için heyecanlanacakları anlamına gelecektir. Ödül, takdir ve eğitim yoluyla ekip çalışmasını teşvik edin.

Eğitim ve gelişim, salon ve ekibin üyelerine değer katar. Bu, artan satışlar ve gelişmiş müşteri hizmetleri ile yansıtılabilir. Eğitim, personelin olumlu ve motivasyonlu yeni öğrenme türlerine odaklanmasına izin verdiği için olumsuz stresli baskıları kaldırabilir.

Ücret ve çalışma koşullarının rolün sorumluluklarını yansıttığından emin olun. Bu aynı zamanda çalışanlarınızın işleri hakkında güvende hissetmelerini sağlayacaktır.

İletişim Sanatı

İletişim, refahı arttırmaya yardımcı olan olumlu bir çalışma ortamına teşvik eder. Tüm yönetim düzeyleri ve personel arasında mükemmel iletişim kurmayı hedefleyin. Sağlıklı bir iş / yaşam dengesine saygı duyan ve destekleyen bir salon kültürü oluşturmalısınız. Örneğin, ek işler için geçici veya fazla mesai ödemeleri olarak zaman teklif etmek, çalışanlarınızın çabaları için uygun şekilde ödüllendirilmiş hissetmelerini sağlayacaktır. Bu da özgüvenini ve kişisel değer duygularını geliştirir, bağlılık ve iş sadakatini güçlendirir. Ayrıca, ekibinizin sağlığına ve iyiliğine aktif bir şekilde ilgi göstermek ve ekibinizin mutlu olmasını istemek, verimliliğinizi artıracaktır.

Stressiz Bir İş Ortamı Oluşturmak İçin 3 Adım

  1. Aralar sırasında rahatlamak için bir alan oluşturun. Salonun hızlı temposundan kaçmak için personele zaman vermek önemlidir.
  2. Bir spor etkinliğine gidin. Sizi ve ekibinizi stresten arındırarak rahatlamanızı sağlayacaktır.
  3. Sağlıklı bir teşvik planı oluşturun. Meyve ve protein barlar ile sağlıklı öğünler sağlayın. Masaj veya yoga dersleri için kuponlar verin. Bütçeniz izin veriyorsa, indirimli bir spor salonu veya fitness üyeliği sağlayın, çünkü “sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur.”

Önerilenler

Benzer İçerikler