Odak noktası müşteri
Müşteriye özel hizmet anlayışı artık bütün işletmeler için bir zorunluluk haline geldi. Modern dünyada gerek kadınlar gerekse erkekler özellikle hizmet sektöründe kişiye özel hizmet bekliyorlar. Kuaförler için bunu bilmek ve uygulamak ayrı bir önem taşıyor.
Özel hissetmek ve kendisi için bir şey yapmış olmak arzunu tatmin etmek artık kadın için saç boyatmak veya kesim yaptırmaktan bile önemli bir hal aldı. Kadınlar kuaföre gittikleri zaman ihtiyaçlarını gidermekle beraber bir yandan da aldığı özel hizmet ile kendisini iyi hissetmek istiyor ve her zaman bu beklenti ile kuaför yolunu tutuyor.
Kuaförler bu konuda ne yapmalı? Müşteri odaklı hizmet anlayışı birçok kola ayrılır ve bu konuda aslında yapılacak birçok şey vardır. Örneğin: İşlemlerden önce müşterinizle konuşmak, konsültasyon yapmak, onu dinleyerek belirttiği fikirler üzerinden yeni şeyler üretmek bu konuya dahildir. Tabii ki hizmet sadece bununla da sınırlı kalmamalıdır. Özellikle sürekli müşterilerinizin yıllarca yaptığı salon ziyaretini ödüllendirir nitelikte ekstra servisler veya indirimlerde bulunabilirsiniz. Bu onun bağlılığını arttırırken, özel hissetmesini sağlayacaktır. Ayrıca müşterilerin doğum günlerini hatırlamak, özel günlerini kutlamak gibi adımlarda özel hizmet anlayışına girer.
Sonuç olarak müşterileriniz ile ilişkilerinizi baştan sona sorgulayıp, daha fazla ne yapabilirim diye düşünmek size her zaman için kazanç sağlayacaktır. Meslek etiğinizin merkezine; müşteri memnuniyeti ve yeni hizmet anlayışı takibini koymak çok önemlidir.
hairist.com.tr’nin resmi
mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!
İndirmek için tıklayın:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228
https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975