Ortadoğu’daki kuaförler İstanbul’da buluştu
L’Oréal Professionnel Ortadoğu End Year Show, 16- 17 Ekim 2018’de Bomonti Hilton Otel’de gerçekleşti. Etkinliğe Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirliği, Dubai, Kuveyt, Katar, Bahreyn, Umman’dan katılım oldu. Laetitita Gueanau’nun şovunun katılımcılara ilham verdiği etkinlikte dijital sunumlar yapıldı. “Sultanların sarayında bir gece” konseptiyle bir gala yapıldı. Galada dans performansları, perküsyon şovlar vardı. L’Oréal Professionnel’ın Ortadoğu’daki marka yüzü Maya Diab etkinlikte konser verdi.
17 Ekim’de salon yöneticilerine yönelik işletmecilik semineri gerçekleşti. Ortadoğu’nun tanınan kuaförlerinden Fadia Mondalek ile renklendirme şovu yaptı.
L’Oréal Professionnel Ortadoğu Genel Müdürü Theresa Assi ve L’Oréal Professionnel Ortadoğu Marka Direktörü Hussein Jaber ile konuştuk.
Estetica: Etkinliğin hedefi neydi?
Theresa Assi: Etkinliğe Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirliği, Dubai, Kuveyt, Katar, Bahreyn ve Umman’dan katılım oldu. Her sene bu ülkelerden en seçkin iş ortaklarımıza yönelik bir etkinlik düzenliyoruz. L’Oréal Professionnel olarak kuaförlere işlerini geliştirmeleri için fırsat yaratıyoruz.
Estetica: Eğitimin içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz?
Theresa Assi: Son trendlerin gösterildiği saç şovları düzenledik. Ortadoğu’nun tanınan kuaförlerinden Fadia Mondalek katılımcılara ilham verdi.
Laetitita Guenaou sahnede saça zarar vermeden açma işlemi nasıl yapılır, hangi saç tipine göre nasıl çözümler üretilir gibi teknik öneriler verdi.
Salon yöneticilerine yönelik gerçekleşen seminerlerde; müşteri memnuniyeti nasıl sağlanır, potansiyel müşteri nasıl kazanılır, salonda gelir gider tablosu nasıl hesaplanır, ciro nasıl artırılır, salonun hedefleri nasıl belirlenir gibi konular aktarıldı.
Sosyal medyada her geçen gün gelişmeler oluyor. Kuaförler daha önce ağızdan ağıza pazarlama ile bilinirlik sağlayabiliyorlardı. Fakat artık dijital dünyanın gücüne inanıyoruz. Etkinlikte dijital mecraların nasıl kullanılacağı hakkında seminerler verildi. Ayrıca etkinlikte hedef kitleye göre nasıl reklam yapılabileceği ve salonlarının internette bulunabilirliği konusunda bilgiler verildi.
L’Oréal Professionnel Ortadoğu Genel Müdürü Theresa Assi ve L’Oréal Professionnel Ortadoğu Marka Direktörü Hussein Jaber ile konuştuk.
Estetica: Neden Türkiye’yi seçtiniz?
Theresa Assi: Türkiye Arap kültürüne çok yakın bir ülke. Müşterilerimiz Türkiye’yi çok seviyorlar. Hepsi burada olmaktan çok mutlu.
Estetica: Ürün tanıtımı yapıldı mı?
Hussein Jaber : İki ürün tanıttık. L’Oréal Professionnel Source Essentielle ve LOréal Professionnel Serie Expert Blondifier.
L’Oréal Professionnel’in yüzde 80-100 oranında doğal kaynaklı bileşenler içeren ilk vegan profesyonel saç bakım serisi Source Essentielle, kuaför salonlarında “yeniden dolum” özelliği ile “inovatif ve tüketici dostu” bir ürün olarak öne çıkıyor.
L’Oréal Professionnel Serie Expert Blondifier bakımı, aydınlatılmış, açılmış, sarı saç renklerine boyanmış saçlar için bizim favorilerimizden! Koyu sarı saçlara uygun mavi, açık sarı saçlara uygun mor pigmentleri ve mor şampuanı ile çok özel bir salon bakımı.
Bu yepyeni bakım, mavi ve mor pigmentleri boyanın nötralizasyon gücünü kullanıyor. Saç rengindeki istenmeyen yansımaları mor şampuanıyla beraber nötrleyip, kusursuz sarışınlığa ulaşmayı sağlıyor. Aynı zamanda da saça uzun süre kalıcı parlaklık sunuyor. Saçlarını boyattıktan aylar sonra bile saç rengi kuaförden çıktığın ilk günkü gibi görünüyor.