Kişisel paylaşımlarınız her müşterinizin hoşuna gitmeyebilir.
Kuaförlük sektörünün en çok kullandığı ve tercih ettiği Instagram sosyal platformu her geçen gün daha fazla ilgi görüyor.
Kuaförlerin bu sosyal paylaşım platformundan ticari kazançları da her geçen gün artarken bundan faydalanamayanlar da söz konusu.
En çok karşılaşılan hata ise şahsi hesaplar ile salon hesaplarının birbirine karışmış olması. Kuaförler şahsi Instagram hesaplarında yaptıkları işleri paylaşarak bir taraftan yeni müşteri kazanmaya çalışıp mevcut müşterileriyle iletişim başını güçlendirmeye çalışırken şahsi hesap kullanmaları nedeniyle hiç birinde başarılı olamıyorlar.
Çözüm ise çok basit: Kişisel hesaplarıyla mesleki hesaplarını ayırmak. Çünkü hiç bir müşterinize sizin asker arkadaşlarınızla diyaloğunuz çekici gelmeyecektir. Veya ailece yaptığınız tatilin yaptığınız işle bir alakası bulunmamaktadır. Kaş yapayım derken göz çıkartmaktan kaçınmak için en doğru mesleki çalışmalarınızı yansıtan işlerinizi paylaştığınız bir resmi hesabınızın olması.
Nasıl mı?
Örneğin adınız-soyadınız Aylin Soyer olsun. Çalıştığınız salon adı ise Hairist olsun. Yapmanız gereken tek şey mevcut hesabınıza ilave olarak AylinSoyer_Official ismiyle bir hesap açarak kuaför salonunuzdaki çalışmalarınızı bu hesapta paylaşmak, yeni teknikler, katıldığınız eğitimler, tercih ettiğinizi ve önerdiğiniz ürünler hakkında bilgilere bu hesapta yer vererek uzmanlığınızı sergilemek.
Kişisel hesabınız ise size ait. Asker arkadaşlarınızdan tutun ailenizin ve tüm yakın çevrenizin paylaşımlarını kişisel hesabınızdan yaparak profesyonelliğinizi ortaya koyabilirsiniz. Mesleki çalışmalarınızın yer aldığı hesabınız herkesin erişimine açık olurken kişisel hesabınızı gizli tutabilirsiniz.
Resmi hesabınızda çalıştığınız salonda yaptığınız işlerin paylaşımlarında bulunarak çalıştığınız salona ve dolayısıyla kendinize yeni müşteriler kazanmaya çalışabilirsiniz.