Doğal ve iddalı: Zorlu Center Alışveriş Merkezi HH Kuaför

Kategori

Her köşesi iddalı, doğal çizgisiyle farklı bir salon

Zorlu Center Alışveriş Merkezi HH Kuaför

Zorlu Center Alışveriş Merkezi’nde ikinci katta yer alan, HH Kuaför açıldı. Projenin ve Aveda markasının prestijini yansıtan konseptini ve salona ilişkin detayları Proje Mimarı Yasin Altıpat ve Haluk Feyzioğlu bizimle paylaştı:

Yasin Altıpat:

Giriş cephesinde içeriyi daha fazla göstermek adına alçak teşhir üniteleri kullanmayı tercih ettik. Giriş kısmında sağda ve solda iki alçak ünite ve ofis alanının cepheye yansıyan kısmında bitki duvarı kullanmayı tercih ettik. İç bahçeye bakan cephede ise üç farklı bölümleme yaparak iç mekanda üç farklı kesiti cepheye aktardık. Cephe boyunca tavanda gizli ışık uygulaması ile dışarıdan cephenin daha fark edilir olmasını sağladık. Dolayısıyla birinci kısımda ürün teşhir raflarından oluşan bölüm bulunurken, ikinci kısımda ise marka konseptine uygun biçimde el masajı olarak belirlediğimiz iki adet masadan oluşan bu mekanı göstermeyi tercih ettik. Ayrıca burada iç mekanı da derinlemesine cepheye yansıtmış olduk.

                                               

Son kısımda ise üzerinde markanın ve salonun logoları bulunan bir kadife perde uygulamamız oldu. Ek olarak bu üç kesiti birbirinden ayıran cüsseli kolonlar üzerinde hem fark edilmeye katkıda bulunmak hem de bu kolonların mekana vermiş olduğu hacimsel etkiyi azaltmak adına gizli ışık uygulamalı perde üzeri ferforje giydirme uygulaması yaptık.

HH Kuaför ve Aveda müşterilerini en ince ayrıntısına kadar irdeleyerek yaratmış olduğumuz bu mekanda etkileyici izlenimler bırakmayı diliyoruz.”

Yeni salonun heyecanı gözlerinden okunan Haluk Feyzioğlu ise şöyle konuştu:

Salonda fark yaratacak arayışlara girdik. Türkiye’deki salonlarda hiçbir yerde olmayan bir strateji ile yola çıktık. Birçok konuda fark yarattığımızı düşüyorum. Örneğin boya bölümünde ayna bulunmuyor. Müşteri boya işlemi yapılırken, dergisini okuyor, kendisini güvendiği kuaförüne bırakıyor ve boya işlemi yapılırken kendisini görmüyor.

Aveda kimliğini çıkış noktası olarak ele alarak salonda doğal bir atmosfer yarattık. Giriş parke, diğer yerler ise mermer. Aveda’nın global prensiplerinde Aveda ürünleri ışıklandırmalı olmalı, tabelada yeşil olmalı gibi farklılıklar meydana geldi. Bunlar Türkiye’de ilk defa bizim salonumuzda kullanılıyor.”

Şıklığı ve lüksü yansıtan HH Salon hakkında detaylı bilgiyi Estetica Dergisi  Aralık – Ocak sayısında bulabilirsiniz. 

Önerilenler

Benzer İçerikler