Dakika Başına Giderlerinizi Hesaplayın

Kategori

 

Fiyatlarınız müşterilere sunduğunuz servis seviyesini yansıtıyor mu ve bu sayede hedeflediğiniz geliri elde edebiliyor musunuz?

Fiyatlandırmanızı en iyi şekilde belirlemek için üç faktörü dikkate almalısınız.

  • Dakika başına masrafınıza bağlı olarak gereken en düşük fiyat
  • Rakiplerinizin hizmet fiyatlandırması
  • Müşterilerinizden ne kadar ödemelerini istemeyi düşündüğünüz

Bu üç faktörün birleşimi sizin fiyatlarınızı belirlemeli. İçlerinden bir faktörü dikkate almak iyi, doğru ve kabul edilebilir bir fiyat belirlemeye yetmez.

Aşağıdaki hesaplayıcı dakika başına maliyetleri gösterir ve salonunuzda verdiğiniz herhangi bir servisin minimum fiyatının ne olması gerektiğini belirler. Gireceğiniz kriterin, mümkün olduğunca spesifik olmasına dikkat edin.

Yıllık ortalama çalışma saatleri, daha çok hastalık izni vb. gibi etkenlerden dolayı normal hesaplarınızdan daha farklı olabilir.

Verimlilik oranı, hiçbir zaman %100 olmaz çünkü hafta içinde salonda hiç müşteri olmadığı zamanlar olabilir ya da bir müşteri siz doluyken birden ortaya çıkabilir. Bu bilgileri bilmiyorsanız Schwarzkopf Temsilciniz’e ortalama değeri sorabilir ve dakika başına masraflarınızı hesaplamak için yardım alabilirsiniz.

Örnek olarak, bir kalfanın ortalama haftada 50 müşteriye servis verdiğini düşünüyorsunuz ve eğer 40 kişiye hizmet veriyorsa verimlilik düzeyi %80 olmuş demektir. Ancak, kesin rakamları bulmak imkânsızdır ve gereksizdir çünkü hesaplama birçok faktörü içerebilir: ortalama randevu süreleri, müşterileri organize etmek, fön randevuları, çocuk randevuları vb.

ASK Education, salon finansmanınızı hızlıca gözden geçirmeniz için salonunuza özel, kullanımı kolay, on-line hesaplama araçları oluşturdu.

Hesaplayıcıyı yüklemek için: http://tr.ask-schwarzkopf.com

 

 

Önerilenler

Benzer İçerikler