Kozmetik ve kişisel bakım sektörlerinin 33 farklı ülkeden İstanbul’a gelen temsilcilerinin buluştuğu Avrasya’nın en büyüğü Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı-BeautyEurasia ziyaretçiler ve katılımcılar tarafından yoğun ilgi gördü…
ITE Turkey bünyesinde yer alan, Platform Uluslararası Fuarcılık tarafından organize edilen ve Avrasya’nın en büyük kozmetik fuarı olan 15. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı BeautyEurasia 20-22 Haziran’da İstanbul Fuar Merkezi’nde başarılı bir fuara imza attı. Fuar, bu yıl 33 ülkeden 367 katılımcı firma ile 130 ülkeden 11.786 ziyaretçiyi ağırladı. Uluslararası ziyaretçi sayısını bir önceki seneye göre %51 oranında arttıran, kozmetik ve güzellik alanlarında kullanıcıların beklentileri doğrultusunda hazırlanan 15. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı BeautyEurasia’da, gelişen güzellik ve kozmetik trendlerine göre ürünler ziyaretçilere sunuldu.
BeautyEurasia 2019’da Birbirinden İlgi Çekici Etkinlikler Katılımcıları Büyüledi
Üç gün süren Fuar’da konferanslar, teknolojik sunumlar ve saç şovları gerçekleşti. Sektöre yön veren kurum ve kuruluşların iş birliğinde düzenlenen etkinlik programıyla sektör profesyonelleri ve influencerları ağırlayan Fuar, sektörel trendleri, teknolojik gelişmeleri, yasal mevzuatları ve ihracatı artırmak başlıklı konularda katılımcıların bilgilerini güncelledi. Ayrıca yabancı yatırımcılar, yerel üreticiler, satın almacılar ve karar vericiler için sektörel bir yol haritası oluşturuldu.
Güzellik ve kozmetik profesyonelleri ile tanışma olanağı vermesi ve Türkiye’deki kozmetik sektörüne dair bilgi paylaşım ortamı sağlamasının yanı sıra, önemli sektör uzmanları, üreticiler ve kurumlar ile tanışma ortamı sunan BeautyEurasia’nın etkinlik programında bilgi ve eğlence bir arada sunuldu.
Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı BeautyEurasia’nın 15’inci kez düzenlenmesinden dolayı memnuniyetini dile getiren Fuar Direktörü Filiz Mehmedova da şunları söyledi:
“Fuarda, katılımcılara güzellik ve kozmetik profesyonelleri ile tanışma, Türkiye’deki kozmetik sektörüne dair bilgi edinme, üreticiler ve kurumlar ile ticari faaliyetler geliştirme ortamı sunduk. Ayrıca Fuar bu yıl da VIP Yurt Dışı Alım Heyeti programları kapsamında, Azerbaycan, Belarus, Gürcistan, Gana, Suudi Arabistan, Katar, Rusya, Kazakistan, Litvanya, Moldova, Hollanda, Peru, Sırbistan, İspanya, Ukrayna ve Hindistan gibi ülkelerden 80’in üzerinde profesyonel alıcıyı ağırlayarak yeni iş birliklerine imkân tanıdık. Bu isimler arasında global kozmetik sektörünün önemli temsilcileri de yer aldı.”