Deneyimsel pazarlama

Kategori

“Rock konseptinde tasarladığımız bir koleksiyonumuzun lansmanı sırasında, salon çalışanları ellerinde kartondan gitarlar ile müşterileri karşıladılar. Müşteriler salonda sıkıntılarını bir kenara bırakıyorlardı. Onların duygularını başka yönlere çekiyorduk."

Orhan Bademli

Kuaförler müşterilere salonda farklı bir deneyim yaşatmalılar. Beklenenden daha fazlasını vermek her zaman sizi akılda kalıcı yapıyor. Nasıl ki markalar deneyimsel pazarlama teknikleri ile reklamlarını yapıyorlarsa, kuaförlerin de müşterilerin duygularını harekete geçirmek için beyin fırtınası gerçekleştirmesi gerekiyor. Farklı kimliği ile öne çıkan kuaförlük markası Orhan Bademli  röportajımız sırasında salonlar için özel konseptler geliştirmenin öneminden bahsetmişti.

  • Müşterilere cumartesi günlerinin şarap günü olduğunu söyleyerek salona davet edebilirsiniz ve o günlerde konsepte uygun müzikler çalabilirsiniz.
  • Biraz eğlence için bir çalışma gününde tüm çalışanlara rengarenk peruklar takabilir.
  • Çalışanlar farklı kostümler giyebilir, büyük gözlükler takabilir.

Biraz eğlence, unutulmayacak anılar, müşterilerin tekrar salona uğramaları için yaratılan nedenler…

Siz de müşterinize keyifli anlar yaşatmak için farklı konseptler sunabilirsiniz.  

Orhan Bademli ile röportajımıza göz atmak için tıklayın

 https://www.hairist.com.tr/konugumuz_orhan_bademli-1853–.html

 

Bilginin daha ulaşılabilir olduğu günümüz teknolojisinde kuaförlüğün dijital ortamdaki haber kaynağı hairist.com.tr’nin resmi mobil uygulaması Android ve IOS işletim sistemli akıllı telefonlarda!  

İndirmek için tıklayın:   

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobiroller.mobi9450942228

 

https://itunes.apple.com/tr/app/hairist/id982145975

Önerilenler

Benzer İçerikler