Pandemi, Kuaförlük & Sektör Temsilcileri 6 – Mahmut Ebil

“Pandemi, Kuaförlük & Sektör Temsilcileri” başlıklı haber dosyamızın altıncı konuğu KD (Kuaförler Derneği) Başkanı Mahmut Ebil.

Hairist: 2020, pandemi, salonların kapatılmasının etkileri, büyüme-küçülme ve genel olarak bu döneme ilişkin düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz?

Mahmut Ebil: Pandemi döneminde salonlarımızın kapanması biz kuaförlerin hiç alışık olmadığı bir süreçti. Yıllarca randevu sistemini hayata geçirmeyi istedik ama çeşitli bahaneler üreterek bunun için gereken planlamayı bir türlü yapamazdık. Karantina süreci bize her konuda düşünüp planlama yapma, işletmelerimizi değerlendirme imkanı verdi. Aynı zamanda hayatımızı, yaşam şeklimizi ve aile ilişkilerimizi gözden geçirme imkanı tanıdı.

İş hayatımızla ilgili olarak ekibimizin salonlara katkısını, çeşitli değerlendirmelere bakarak fayda analizini daha dikkatli yapma olanağı tanıdı. Bununla birlikte bazı işletmelerimiz küçülerek bu süreci pozitif yönde değerlendirdi.

Mahmut Ebil

Hairist: Kuaför salonları ve sektör özelinde 2021’e bakışınız ve beklentileriniz nedir?

Mahmut Ebil: 2021 ve sonrası için kişisel beklentim, tabii ki normalleşme sürecine dönebilmek, fakat şunu da çok iyi tahmin ediyorum ki bu yeni döneme ait bir normalleşme olacak. Çünkü dünya genelinde insanların yaşama dair algılarında büyük değişimler oldu. Sağlığın birinci planda olduğu bir yaşam şeklinin gereksinimlerine cevap verecek anlayışta olanların kıymet kazanacağı bir döneme girdik. Bu doğrultuda hareket eden işletmeler ön plana çıkacak. Doğaya, yaşama, insana saygı gösterenler diğerlerinden ayrışacak.

Hairist: Kuaför salonu sahiplerine ve çalışanlarına önerileriniz nedir?

Mahmut Ebil: Farkındalığı yüksek, empati yeteneğini geliştiren, çevresiyle barışık kişilerin içinde bulunduğu takımlar her zaman kazanacaktır.

Önerilenler

Benzer İçerikler