Hayallerinize bir adım…

Hayallerinize bir adım…

Türkiye’nin lider salon dekorasyon ve mobilya markası Filiz Çelik, yeni showroom’u ile karşınızda… Bursa’daki üretim tesisleri, ihracatı, ürün çeşitliliği ve sunduğu hizmetler ile ülkemizin ve sektörün en değerli salon demirbaş markası Filiz Çelik, İstanbul’da prestijli bir showroom ile sektördeki farkının altını bir kez daha çiziyor.

Toplam 1400 metrekarelik bir alanda 6 kattan oluşan showroom, sadece ülkemizin değil bulunduğumuz coğrafyanın da en büyüğü olma özelliği taşıyor.

Bu özel showroom için Filiz Çelik Genel Koordinatörü  Alper Çelik ile konuştuk:

Estetica: Öncelikle böylesine görkemli bir çalışmayı sektöre kazandırdığınız için teşekkür ediyoruz. Showroom ihtiyacı nasıl doğdu?

Alper Çelik: Aslına bakarsanız Filiz Çelik’in İstanbul’daki showroom macerası 2006 yılının Aralık ayında başlamıştı. Tabii o dönemin ihtiyaçları ve koşullar göz önünde bulundurulduğunda 150 m2'lik bir alanda oldukça mütevazi bir başlangıç yapmış ve Filiz Çelik olarak ilk o dönemde klasik bayilik yapısından çıkıp nihai tüketiciyle irtibat kurmuştuk. Kurulan bu irtibat, firmanın gelişimi ve müşterimizi anlama konusunda bizlere çok şeyler kattı diyebilirim. Zaman geçtikçe sektörün bu bağlamdaki ihtiyaçları arttı, ayrıca  firmamızın iş yapış şekli o günden bugüne oldukça değişti. Filiz Çelik artık iç mimari, dekorasyon ve butik imalat yöntemlerinin hakim olduğu bir üretim şeklini benimsemiş bulunmakta. İşte bu iş yapış tarzı da bizleri bugün hayata geçirmiş olduğumuz, müşterimizin sadece ürünleri görmekle kalmayıp güncel dekorasyon konusunda ihtiyaçlarını da giderebildiği merkez showroom binamızın kurulma nedeni oldu.

Tabii ticaret olarak sınırların kalmadığı ve pazarların birbirleriyle neredeyse entegre olduğu bir dünyada İstanbul gibi bir lokasyonda olmak bizlere sadece ülkemize değil daha birçok hedef pazara hizmet vermek adına ilaveten stratejik bir hamle olmuştur diyebilirim.

 

Showroom’un fiziksel özelliklerini ve kuaförlerin bu showroom’a gelmesi için nedenlerini Estetica Dergisi 2016/2017 Kış Sayısında bulabilirsiniz

Exit mobile version